czwartek, 14 marca 2013

Stosik 08/2013

Dziś chciałabym Wam przedstawić pewne maleństwo, które znalazło się u mnie za sprawą punktów, które od wielu miesięcy, skrupulatnie zbierałam na stronie Księgarni Internetowej Edyp. Z góry przepraszam za brak rozmowności w dniu dzisiejszym, ale jakoś padam z nóg:


"Martwe księżniczki nie śnią" Jens Hovsgaard
"Siódmy dzień" Jens Hovsgaard
"Testament Nobla" Liza Marklund
"Spojrzenie elfa" Katrin Lankers.


A co tam u mnie? Wróciłam już na uczelnie i zapowiada się naprawdę intensywny semestr. Nie dość, że plan nie najlepszy, to w dodatku masa rzeczy do roboty. Powiem Wam, że wreszcie zaczynam odczuwać te studia. No i co z tego, że moja Promotor była dzisiaj wściekła, bo połowa ludzi nie przyszła, bo nie miała do oddania poprawionej pracy i oberwało się za to całej reszcie. Chyba przestałam się już tym wszystkim przejmować - robię swoje, a całą resztą mam w głębokim poważaniu. No ale koniec już tych rozważań. Uciekam się nieco zrelaksować przy książce i uroczym marudzeniu Ireny!!! Zaleźliście coś dla siebie?

24 komentarze:

  1. Ha ha ha! No pewnie, że urocze, ale żeby zaraz marudzenie?? :P Ja bym to nazwała uroczym... dialogiem ze mną :D

    To co? "Spojrzenie elfa" czytamy razem? :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie przeczytałabym Hovsgaarda. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Spojrzenie elfa" z chęcią bym Ci porwała ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ,,Spojrzenie elfa" bym przeczytała;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam obie książki Hovsgaarda, jeszcze nie czytane. Natomiast Testament Nobla bardzo mi się podobał, nawet Annika mniej mnie wkurzała:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiadomo, że mnie najbardziej "kręcą" skandynawskie tytuły.

    OdpowiedzUsuń
  7. wiadomo, mnie najbardziej kręcą skandynawskie tytuły.

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest stosik, który bym ci najchętniej ukradła w całości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się podoba "Siódmy dzień", oby książka okazała się tak fajna, jak myślę. ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Hovsaarda udało mi się kiedyś wygrać, niczego sobie, choć według mnie Siódmy dzień lepszy. Studia, hm, niby tak niedawno, a to już sześć lat, chyba mi ich brakuje... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Stos świetny! podebrałabym w całości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Stosik w całości dla mnie. Zazdroszczę :D Pozdrawiam :) ja-ksiazkoholiczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba tym razem nic dla mnie, ale gratuluję stosiku! Super tak coś dostać za punkty :D Ja ostatnio musiałam wykorzystać stare punkty payback i radości było co niemiara :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Spojrzenie elfa z wielką chęcią przeczytałabym sama :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Z całego tego stosiku najchętniej podkradłabym ci "Spojrzenie elfa". Kusi mnie już od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tym razem nic w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie przeczytam "Testament Nobla". To podobno świetny szwedzki kryminał. Czekam na Twoją recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładny stosik, czekam na recenzje i miłego czytania.
    A nie ma co się przejmować resztą. Tak jak napisałaś, zajmuj się swoją osobą i rób, co musisz. A jeżeli niektórzy nie przychodzą tylko dlatego, że czegoś nie zrobili to ich strata.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem bardzo ciekawa co sądzisz o książce "Spojrzenie elfa". Naczytałam się na jej temat mało pochlebnych opinii i jestem ciekawa czy na tobie też nie wywarła pozytywnego wrażenia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne książki! :)
    Mam pytanie: Na czym polega zbieranie pkt. na tej stronie?

    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj,

      Logujesz się na stronie księgarni www.edyp.com.pl i dodajesz na niej recenzje swoich tekstów. Za każdą z nich otrzymujesz po moderacji po 20pkt., które są równoznaczne z kwotą 40gr. Niby to nie dużo, jednak jeśli trochę już ich pododajesz to z czasem można uzbierać na coś naprawdę fajnego. Szczerze mówiąc pamietam jeszcze czasy, gdy księgarnia oferowała swoim czytelnikom złotówkę za każdy tekst, jednak było to daaawno temu.

      Usuń
  21. Spojrzenie Elfa brzmi intrygująco. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakiś czas temu nabrałam ochoty do przeczytania Spojrzenie Elfa, oj chyba w przyszły weekend będę z wizytą u bratowej naciągnę jej kartę biblioteczną i wypożyczę o ile będzie:)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy