środa, 3 kwietnia 2013

Stosik 09/2013

Jestem tak padnięta, że nie mam nawet siły pisać. Tegoroczne święta spędziłam w gronie rodziny i niestety nie miałam czasu na sen, a obiecywałam to sobie każdego wieczoru. Dlatego właśnie pozostawiam Was ze stosikiem i uciekam w objęcia Morfeusza:


1. "Góra grozy" Emily Rodda 
2. "Look" Sophia Bannett*
4. "Dziewczyna w błękitnej sukience" Gaynor Arnold
6. "Czarne sekundy" Karin Fossum


Książki, które zostały zaznaczone na niebiesko były już przeze mnie czytane, a ich recenzje możecie przeczytać poprzez kliknięcie na ich tytuły. Dwie pierwsze powieści również są już za mną i czekają w kolejce do spisania odczuć. Jeśli zaś chodzi o pozostałe dwie pozycje literackie. "Dziewczyna w błękitnej sukience" to utwór, który został mi pożyczony przez koleżankę z grupy. Cieszę się, że na mojej specjalności ujawniają się kolejni Mole Książkowi. "Czarne sekundy" powieść z dreszczykiem i muszę przyznać, że to właśnie za nie uwielbiam Papierowy Księżyc. Mam nadzieję, że jeszcze długo będą nam proponować równie smakowite tytuły. Przy tech książkach pozwoliłam sobie postawić gwiazdkę. Oznacza ona tylko tyle, że jeśli macie ochotę przeczytać którąkolwiek z nich to jest ona u mnie dostępna na wymianę!

Znaleźliście wśród tych powieści coś dla siebie?

24 komentarze:

  1. "Look" bym podkradła :)
    Życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to mam ochotę na "Królestwo łabędzi" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chętnie przeczytałabym cokolwiek Karin Fossum, na szczęście ostatnio coraz więcej jej książek jest dostępnych, choć żałuję, że jest ich tak niewiele.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pazerna:) wszystko bym chciała:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja z kolei mam wielką ochotę na "Dziewczynę w błękitnej sukience":)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

  6. " Carne sekundy" i "Pocztówkę z Toronto" z chęcią bym Ci podkradła:))
    "Dziewczynę w błękitnej sukience" mam swoją.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem książki "Look", ponieważ czytałam dopiero dwie recenzje, gdzie jedna pisała, że to powieść poświęcona w dużej mierze relacjom sióstr, zaś druga, że niestety bardzo się skupia na tym całym modelingu..

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo jestem ciekawa Twojej opinii o "Dziewczynie w błękitnej sukience", bo to moje rozczarowanie miesiąca.

    OdpowiedzUsuń
  9. Intryguje mnie Dziewczyna w niebieskiej sukience i chyba tylko ona... nadal waham się co do serii Pas Deltory. Nie wiele się o niej pisze i jakoś tak... Coś mnie odpycha;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy wspomnialas ksiazke "z dreszczykiem"..? o, to tak, chetnie chetnie :)))
    Skusilabym sie na "Czarne Sekundy"... Koncze wlasnie ostatnia pozycje Nicci French pt "Tuesday's Gone" i wlasnie szukam inspiracji, dziekuje!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki piękny stos! Mogę do Ciebie przyjechać i go porwać? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety, nic dla mnie. Ale stosik wygląda ładnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Smakowite kąski tu masz ;) Pierwszą rezerwuję ;) Książki z Egmontu, jak wiesz, posiadam (swoją drogą, muszę jeszcze dwie przeczytać :P). Intryguje mnie ta "Dziewczyna w błękitnej sukience", czekam więc na Twoje wrażenia. No i oczywiście "Czarne sekundy" bym Ci podkradła chętnie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. "Dziewczynę w błękitnej sukience" też niedawno kupiłem :) Ładny stos, apetyczne kąski ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. "Dziewczynę w błękitnej sukience" chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hmmm z pewnością zapoznałabym się bliżej z pozycją od Papierowego Księżyca. A tak poza tym to z "Królestwem łabędzi"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po przyjrzeniu się bliżej tytułowi, dorzuciłabym jeszcze na listę książek do przeczytania "Dziewczynę w błękitnej sukience".

      Usuń
  17. Aż trzy książki znalazłam dla siebie. Ale nie są zagwiazdkowane niestety. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. "Królestwo łabędzi" czeka na mnie na półce i jestem ciekawa co z tego wyniknie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny stos :D Miłej lektury, tych powieści, które jeszcze przed Tobą :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Raczej nic dla mnie tutaj nie ma.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy