poniedziałek, 17 lutego 2014

Stosik 1/2014

Jestem w trakcie pisania tekstu na temat jednej z przeczytanych w ostatnim czasie książek. Powoli zaczyna odczuwać przyjemność z tej czynności, jednak minie jeszcze sporo czasu zanim rozkręcę się na dobre. Jakiś czas temu uznałam, że na blogu będą pojawiać się tylko i wyłącznie teksty na temat powieści, które w jakimkolwiek stopniu mnie poruszyły. Mam tu oczywiście na myśli zarówno literackie perełki, jak i totalne gnioty. Coraz rzadziej będą się również pojawiały stosiki. Ograniczyłam totalnie jakiekolwiek nabywanie książek, a jedynym ich źródłem jest obecnie niezastąpiona biblioteczka Irenki. Skrywa ona w sobie wiele wspaniałości, ale jak sobie myślę, że w wakacje znowu będę musiała ją wysprzątać, to najpierw muszę sobie załatwić porządny wiatrak.


Wybaczcie, ale nie mam nastroju na opisywanie każdej z książek. Zmywam na odprężający spacer i plotki z Ireną, a potem czeka mnie namiętne sam na sam z trzydziestoma stronami pracy magisterskiej. Jak ja uwielbiam ten czas!!!

Pozdrawiam Lena!

8 komentarzy:

  1. Czekałam, czekałam i w końcu się doczekałam :). Fajnie, że wróciłaś!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej, ej! Nie kazałam Ci ostatnio sprzątać swojej biblioteczki :P Swoją drogą, teraz to się załamiesz :D Książek jest dwa razy więcej :D Ale ciiiiii, może tego nie zauważysz :P

    A moja biblioteczka stoi dla Ciebie otworem czy jakoś tak ;)
    Na Z jednej gliny czekam,nie mogłam sobie odpuścić książki z tej serii.

    Pfff, zanim ty zaczniesz pisać magisterkę to ja już będę miała recenzję napisaną, a że jedna napisałam wczoraj to drugiej dziś nie planuję... Hm, skończę w takim razie Wybranych ;)

    A na plotki i ploteczki pisze się z Tobą zawsze i wszędzie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. "Z jednej gliny" mnie kusi :-) Przyjemnego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że i do Ciebie dotarły "Spóźnione wyznania". Chyba hurtem powysyłali :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy stosik :) Kuszący :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :* :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjemnej lektury! Czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy