środa, 1 grudnia 2010

Stosik 08/2010

Przez chwilę zastanawiałam się nad tym, czy by nie zrobić tu małego podsumowania miesiąca. Niestety szybko ten pomysł obaliłam - jakoś nigdy nie byłam zbyt dobra w te klocki i może przełożę swoje plany na przyszły miesiąc? zobaczymy jeszcze, jak to będzie. Tymczasem chciałabym Wam przedstawić stosik, który w ostatnim czasie zagościł w moim domu. Co prawda przeczytałam już z niego książkę Szymona Hołowni, jednak uznałam, że grzechem byłoby nie umieścić jej na zdjęciu.



Zaczynając od góry:

1. Richard Paul Ewans - "Stokrotki w śniegu"
2. Rachel Hore - "Okruchy przeszłości"
3. Szymon Hołownia - "Bóg. Życie i twórczość"
4. Santiago Gamboa - "Hotel Pekin"
5. Gabrielle Zevin - "Gdzie indziej"
6. Karen Slaughter - "Geneza"
7. Helena Kowalik - "Warszawa kryminalna"



Kilku z tych pozycji jestem strasznie ciekawa, więc mam nadzieję, że w najbliższym czasie - w życiu prywatnym - nie wypadnie mi nic ponad dotychczasowy program. Tymczasem w najbliższych dniach powinny pojawić się recenzje książek takich, jak: "Cieszę się Twoim szczęściem" Lucindy Rosenfeld, "Tajemnice Sosnowego Dworku" Małgorzaty J. Kursa, "Niepełni" Pawła Pollaka, czy też "Ymar" Magdaleny M. Kałużyńskiej. Zapowiadają się ciekawe chwilę...

Tymczasem chciałabym Was serdecznie zaprosić do wzięcia udziały w Konkursie Mikołajkowym, w którym do zgarnięcia są trzy egzemplarze książki "Aż śmierć nas rozłączy". Na prawdę oczekuję do 5 grudnia włącznie. Szczegóły znajdziecie na stronie KONKURSU!!!

Tradycyjnie przepraszam również za kiepską jakość zdjęcia. Uroki bawienia się telefonem.

7 komentarzy:

  1. To będę pierwsza. Tyle tych stosików... Może też w końcu sobie taki zrobię ;) Bo jeszcze żaden u mnie nie zagościł...
    O większości z tych książek nie słyszałam. No, ale cóż: tak wiele jest książek, że nie sposób znać wszystkie. Chociaż warto by pewnie było... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach te stosiki, cudne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem tych "Okruchów przeszłości" :) Za niedługo będę czytać;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, stosiki są cudne ;)
    Chętnie podwędziłabym Ci "Stokrotki w śniegu" , "Okruchy przeszłości" i "Gdzie Indziej". Taki mały "głodek" czytelniczy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam nr 3. Ja już mam hołowniowe rozważania za sobą i trzeba mu oddać: każda kolejna książka to perełka. Nie znam drugiego takiego autora, który o Kościele i religii pisze z humorem i niewiarygodną lekkością.
    Za kilka dni wrzucę u siebie recenzję - ciekaw jestem Twojej oceny i opinii "Biografii Boga" ;D


    http://ksiazkinieobojetne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo chciałam przeczytać 'Warszawę kryminalną', ale Muza miała jakiś problem ze znalezieniem tej książki, a w moich księgarniach jej nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Boski stosik ! No to masz dużo czytania heh ;P
    Czekam na recenzje

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy