sobota, 10 listopada 2012

Stosik 20/2012

Znacie Bujaczka? Wiedzcie, że przez nią prawie osiwiałam. Siedzę sobie w sobotnie popołudnie i zamiast czytać książkę, wstawiam na jej życzenie stosik i... to szybko, bo ona idzie na soczek i potem nie będzie w stanie do niego zajrzeć. Nie pozostaje mi nic innego, jak tylko jej ulec!!! W końcu jestem kulturalną i cywilizowaną osobą, która chętnie pomaga starszym i stara się o ich dobre samopoczucie. Pewnie I. i tak nie doceni mojego gestu i stwierdzi, że wszystko to co piszę jest nie prawdą, ale cóż... Taka już jej natura i nic na to nie poradzimy...


Od góry:

1. "Znak Ateny" Rick Riordan
2. "Nie licząc kota" Kasia Bulicz-Kasprzak
3. "Miłość i śmierć Cateriny" Andrew Nicoll
4. "Pomylona tożsamość" praca zbiorowa
5. "Nikomu nie powiem" Cathy Glass
6. "Zakręty losu. Braterstwo krwi" Agnieszka Lingas-Łoniewska


Stosik skomny, jednak zawiera w sobie wiele książek, na które oczekiwałam od dawna. "Zakręty losu" już za mną i muszę przyznać, że jestem z nich bardzo zadowolona. Dzisiaj zabieram się już za "Znak Ateny", którego jestem strasznie ciekawa. Podobnie jest z pozostałymi tytułami, na które przyjdzie czas w niedalekiej przyszłości. Mam nadzieję, że nic nie stanie mi na drodzę, a Bujaczek będzie wreszcie zadowolona z tego, że udało mi się nadrobić zaległości... A jak to jest z Wami? Co ciekawego czytacie? A może zaproponujecie mi swoją ulubioną książkę?

24 komentarze:

  1. To, że nie jesteś w stanie oprzeć się mojemu urokowi osobistemu to już nie moja wina :D

    Doceniam Twoje poświęcenie, ale cały początek to wierutne kłamstwa... no prawie cały :D

    Stosik zacny, biorę "Nie licząc kota" i sobie idę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. E tam... Raczej robię to wszystko dla świętego spokoju, ale nie chciałam tego pisac tak otwarcie w poście...

    No i to "no prawie cały" sprowadza się do jednego zdania, a reszta to sama prawda.


    Tylko tyle chcesz? Co to sie dzieje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tłumacz się, tłumacz... :P Ja tam swoje wiem :D

      Właśnie jedno zdanie jest prawdziwe, a reszta to kłamstwa...

      Też się sobie dziwie, ale tak jakoś tylko do tej mnie ciągnie...

      Dobra, ja mykam na te soczki :D

      Usuń
  3. Wasza rozmowa jest niezwykle interesująca :) A ze stosu najchętniej przeczytałabym "Nikomu nie powiem".

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy ten stosik i najważniejsze, że Cię cieszy!
    Co Ci polecam? Na pewno "Apsarę" Litmanowicza, "Bikini" Wiśniewskiego. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny stosik;) Miłej lektury;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobnie jak Ty, jestem bardzo ciekawa "Znaku Ateny". Wczoraj po ekskursji do Empiku wróciłam z uśmiechem na ustach, ponieważ kupiłam tę książkę :) Innych książek szczerze powiedziawszy nie znam, więc poczekam na recenzje ;) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  7. Znak Ateny bym sama przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lenko, Irenka już taka jest i nic na to nie poradzisz... Czasem trzeb ustąpić bo wiesz jak to z kobietami jest... ;) Z Twoich książek najbardziej interesują mnie "Zakręty losu" ale czekam cierpliwie bo dostanę lada moment całą trylogię, którą wygrałam w konkursie :) Jupi!

    OdpowiedzUsuń
  9. "Nikomu nie powiem' mam w planach. Właśnie kończę "Upalne lato Marianny" i jestem pod wielkim wrażeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak dostanę kasę to idę kupić znak ateny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy stosik :)
    Nie za duży, nie za mały, taki w sam raz :)
    Co czytam? Obecnie jestem w trakcie "Więźnia Labiryntu" i póki co podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja właśnie kończę "Klątwę Tygrysa 2" i jestem zawiedziona, niestety. Potem zacznę "Kochankę słońca" Sandry Gulland. Ach!!
    W Twoim stosiku najbardziej podoba mi się pozycja "Miłość i śmierć Cateriny" i bardzo chcę ją przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jestem w połowie Nic nie trwa wiecznie, Maureen Lee. Polecam.
    Stosik super, a co do Bujaczka i początku postu to Lena ty na pewno piszesz prawdę, bo dobrze ci z oczu patrzy:):):)Pozdrawiam niedzielnie...

    OdpowiedzUsuń
  14. Mały ale za to bardzo ciekawy stosik ;D
    Najbardziej zainteresowały mnie dwa tytuły: "Znak Ateny" oraz "Nikomu nie powiem".
    "Znak Ateny" podobno jest niesamowicie ciekawy, tak twierdzi moja kumpela. Sama planuję ją nabyć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny stosik. Podebrałabym wszystko, oprócz "Znaku Ateny".

    OdpowiedzUsuń
  16. Czasami trzeba byc asertywnym i nie ulegac tak łatwo ;) Ale fakt faktem, stosik jest ładny i... wzbudza zazdrość. Z chęcia przeczytałabym "Miłość i śmierć Cateriny" mimo tego, że jeszcze "Dobry człowiek" tego samego autora jeszcze przede mną i czeka spokojnie na półce. ;) Miłej lektury życzę.

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomylona tożsamość zaczelam czytac ale nie udalo mi sie skonczyc:P

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy