sobota, 3 marca 2012

Stosik 03/2012

W życiu bywa tak, że wszystko co dobre bardzo szybko się kończy. Tak niestety jest i tym razem :( Całkiem niedawno pisałam Wam, że sesja zimowa dobiegła końca, a przede mną upragnione ferie, a także dwa tygodnie praktyk. Z przykrością muszę stwierdzić, iż tydzień błogiego lenistwa, który urozmaicony został o pracę z uczniami szkoły podstawowej. Myślę, że ostatni czas spędziłam dość intensywnie i zarówno ja, jak i dzieciaki jesteśmy zadowoleni ze wspólnie spędzonego czasu. Tymczasem chciałabym Wam przedstawić moje najnowsze nabytki:


Kilka spośród nich zostało już przeze mnie zrecenzowanych. Z całą pewnością możemy do nich zaliczyć: "W kanałach Lwowa", "Pamiętnik nastolatki 4", "Szósty" i "Rok w Jagódce", "Zwiadowcy. Ruiny Gorlanu". Ponadto moja biblioteczka wzbogaciła się o kilka tytułów Nicholasa Sparksa: "List w butelce", "Wybór", "Od pierwszego wejrzenia" i "Na ratunek". Do tego wszystkiego dochodzi jeszcze kilka innych pozycji, z których posiadania jestem niezwykle dumna i już nie mogę się doczekać spotkania z nimi. Myślę, że tym razem, zdjęcie jest na tyle czytelne, że nie muszę opisywać każdej książki z osobna. Czy upatrzyliście w tym stosiku coś dla siebie?

27 komentarzy:

  1. Nooo ja nawet kilka! Wszystkie Sparksa, W kanałach Lwowa, Zwiadowcy, Szósty (!!), PN (ale od początku ;D)... Dobra bo się pogrążam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny stosik! Życzę miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szósty! Widzę, że Ty również masz go na swojej półeczce. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. stosik cudny, w szczególności Szósty na którego ja sama pilnie wyczekuję :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowity stos <3
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę w szczególności Sparksa, chętnie bym Ci go zabrała ;]

    Pozdrawiam, Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Część książek Sparksa już przeczytałam, a ,,Pamiętnik nastolatki"jakoś mnie nie interesuje:p
    P.S. Powinno być ,,Lato w Jagódce":D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przerażająco duży stosik. Mam nadzieję, że szybko czytasz:)

      Usuń
  8. Na pewno pożyczyłabym sobie Sparksa (prócz "Na ratunek"), bo akurat tych jego utworów nie mam, książkę Larsson oraz Nichollsa :). "Szósty" powinien dotrzeć do mnie w przyszłym tygodniu - już nie mogę się doczekać :). Pozdrawiam i miłej lektury życzę :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Paru pozycji jestem ciekawa (np. książki "Szósty"), więc czekam na Twoje recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szósty został już przeze mnie zrecenzowany jakiś czas temu :)

      Usuń
  10. Widzę książkę Marty Fox, lubię te autorkę ;)
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny stos! Zwiadowcy - to mnie ciekawi najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  12. tyle świetnych tytułów, ehh tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny stosik ;) Zazdroszczę Sparksa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na pewno coś by się znalazło:) Zaintrygowało mnie kilka tytułów, ale wpierw musiałabym znać choćby zarys fabuły. Przyjemnej lektury!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. O ja to najchętniej pożyczyłabym cały ten stosik.....:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Co to za książka "Nic takiego"? Bo nie słyszałam o niej, zaintrygowałaś mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to książka wydana przez Sonię Dragę. Jestem już przy końcówce lektury, więc za jakieś 2tyg. powinna pojawić się na blogu jej recenzja. Wcześniej będzie można ją przeczytać na portalu Duże Ka.

      Usuń
  17. O, Sparks! Super nabytki, gratuluje ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja lepiej powiem co mi nie wpadło w oko z Twojego stosiku, będzie szybciej.
    Uwielbiam stosiki, mogłabym je oglądać całymi dniami.

    OdpowiedzUsuń
  19. stosik ogromny, u mnie też wolnego koniec, sesja zakonczona a teraz nauka na nowy semestr studiów

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo duży stosik i kilka pozycji chętnie bym podebrała, szczególnie Sparksa, bo tyle się o nim mówi, a ja jeszcze nie czytałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zwiadowców czytałam, a zazdroszczę Sparksa;)
    Miłego czytania;*

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy