środa, 1 maja 2013

Stosik 12/2013 - weekend majowy uważam za rozpoczęty

Jeszcze tylko dwa miesiące i czekają mnie aż 3 miesiące wakacji. Tymczasem czeka mnie dokończenie pracy licencjackiej, sesja egzaminacyjna i w końcu obrona, która poniekąd mnie trochę przeraża. Tak to jest z ludźmi, którzy nie lubią się wypowiadać. Potem już tylko rekrutacja na studia drugiego stopnia, znalezienie jakiejś pracy i błogie czytelnicze lenistwo. Nie mogę się już tego doczekać, chociaż i teraz nie mogę narzekać na brak czasu na zagłębianie się w upatrzone powieści. O to stosik, który uzbierał się w moim domu w ostatnim czasie. 


1. "Dziecko do wzięcia" Ch. Hoffman [recenzja]
2. "Z innej bajki" J. Picoult, S. Van Leer [recenzja]
3. "Syndrom czerwonej hulajnogi" M. Jawoska [recenzja]
4. "Ocalały" S. Pivnik [recenzja]
5. "Świat czarownic" A. Norton
6. "Świat czarownic w pułapce" A. Norton
7. "Noc w Piemoncie" A. Romano-Lax
8. "Dotyk Julii" T. Mafi
9. "Zakręty losu" A. Lingas-Łoniewska [recenzja]
10. "Jesienna miłość" N. Sparks [recenzja]
11. "Kamienne ciało" C. Funke
12. "Nieustraszony" C. Funke
13. "Fałszywy książę" J.A. Nielsen
14. "Nowa ziemia" J. Baggott

W chwili obecnej zabrałam się za czytanie "Nowej ziemi", a w następnej kolejności przyjdzie pewnie kolej na ciekawie się zapowiadające powieści C. Funke. Gorąco zachęcam Was do zapoznawania się z opiniami na temat książek, które są już za mną. Każda z nich wywarła na mnie pozytywne wrażenie i uważam, że naprawdę warto jest im poświęcić odrobinę swojego czasu. Korzystając z okazji, chciałabym Wam również przedstawić stosik pożyczkowy od Ireny:


Każda z tych książek jest na swój sposób wyjątkowa i gdybym tylko mogła to nie oddawałabym ich Bujaczkowi. Niestety życie nie jest aż tak piękne i przyjdzie dzień, w którym będę musiała się z nimi pożegnać. No chyba, że Irena się zlituje w co szczerze wątpię!!! Podejrzewam, że nawet by mi nie pomógł mój firmowy uśmiech i obietnica wszystkich powieści świata.

Znaleźliście tu coś dla siebie?

27 komentarzy:

  1. Świetny stosik :) "Dotyk Julii" mam półce, niestety jeszcze nie przeczytałam. U mnie został miesiąc nauki i 4 miesiące wakacji :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie wszystkie z Prószyńskiego. Ciekawi mnie też Noc w Piemoncie, no i Zakręty losu, na razie czytałam tylko jedną książkę A. Lingas-Łoniewskiej, wprawdzie to spotkanie nie było do końca udane, ale nie skreślam autorki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny stosik!
    'Nieustraszonego' właśnie kończę, a czytałam już 'Kamienne ciało', 'Dotyk Julii', 'Fałszywy książę', 'Z innej bajki' - również pozytywnie je wspominam.
    A obrona jakoś pójdzie! Choć ja swojej się bałam i to bardzo XD (może dlatego, że dodatkowo była po angielsku) ale jakoś poszło :) Choć pytanie jedno trafiłam koszmarne, to ocenę na dyplomie na czwóreczkę ocaliła średnia studiów z trzech lat :D
    Potem pamiętam jak się denerwowałam rozmową kwalifikacyjną na mgr XD
    Ważne aby w tym zakręconym czasie znaleźć chwilę na czytanie - choć ma się wyrzuty sumienia, że się nie powtarza do obrony to i tak warto :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam "Fałszywego księcia", a sama chętnie w końcu przeczytałabym "Jesienną miłość" Sparksa.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę "Ocalałego" i "Nieustraszonego" :) Powodzenia w realizacji planów życzę i pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Lingas-Łoniewską więc tę książkę na pewno bym podkradła ;)Po Twoich recenzjach widzę, że masz szczęście do dobrych książek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dalej czekam na Twoją recenzję czarownic, bo jeżeli będzie pozytywna biorę się za buszowanie po internecie i zakupuję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny stosik. "Nową ziemię" czytałam, bardzo mi się podobała, więc czekam na Twoją recenzję tej powieści.
    Pożyczkowy stosik jest również cudowny, chętnie bym to wszystko Ci podkradła :3
    Życzę miłej lektury i zaczytanego weekendu majówkowego, pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ŁAAAŁ! Super stosik:D

    OdpowiedzUsuń
  10. nie znam nic z Twojego stosu, "Zakręty losu" bym podkradła i jeszcze kilka innych :P

    OdpowiedzUsuń
  11. No to uzbierałaś niezły stos na weekend. A Irenka może jednak się zlituje i choć jedną pozwoli Ci zatrzymać:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ukradłabym chętnie "Świat czarownic" ;) Stosik świetny, życzę przyjemnej lektury.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Nowa Ziemia i Dotyk Julii bardzo mnie ciekawią i nawet czekam aż ta pierwsza dojdzie do mnie z wymiany, ale jakoś jej nie widać... :/ W każdym bądź razie życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z tego stosiku przeczytałam tylko "Dotyk Julii" i uważam, że jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sporo pracy przed Tobą, ale warto się wysilić, trzy miesiące przerwy piechotą nie chodzi :D Stos ogromny i smakowity. Zwłaszcza "Infekcję" bym przeczytał :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Picoult i Sparks :). Przyjemnej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę, że jesteśmy na tym samym etapie życiowo-studenckim. Ze stosiku pożyczyłabym "Dziecko do wzięcia", "Z innej bajki", "Syndrom czerwonej hulajnogi", "Ocalały", "Dotyk Julii", "Zakręty losu" oraz "Ona w jego oczach".

    OdpowiedzUsuń
  18. WOW:) Co czytam blog, to wszyscy się niedługo bronią. Ja też . Byle do wakacji:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sporo ciekawych książek widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ach, "Dziewięć żyć Chloe King" jest na mojej liście "Must have".
    "Z innej bajki" jestem ciekawa, "Dotyk Julii" czytałam i jestem zachwycona, a nad lekturą "Fałszywego księcia" ciągle się zastanawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale zazdroszczę tych tytułów! Wyglądają obiecująco, chociaż i tak nie miałabym czasu na ich czytanie - matura i te sprawy...

    OdpowiedzUsuń
  22. Czytałam "Dotyk Julii" i czekam na twoją recenzję. Pamiętam jak kochałam kiedyś (miałam 8 lat!) trylogię "Atramentowe Serce" Cornelii Funke. Dzięki niej pokochałam czytanie. Wierzę więc, że i ta książka powinna być niezła.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cornelia Funke, moja ukochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pokaźny stosik :)
    "Z innej bajki" czeka u mnie jeszcze na swoją kolej (uwielbiam Picoult i jestem ciekawa czym zaowocowała jej współpraca z córką). "Dotyk Julii" recenzowałam nawet jakiś czas temu na swoim blogu, "Jesienną miłość" także mam już za sobą.
    Jestem lekko uprzedzona do twórczości C. Funke po tym jak nadaremnie przez 2 lata szukałam "Atramentowej trylogii".
    Zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń

  25. Ogromnie dużo fascynujących mnie tytułów widzę na Twoim stosiku!
    "Ocalały", "Dotyk Julii" i mogłabym tak dalej wymieniać...
    Olu, życzę Ci powodzenia na egzaminach. Nie wierzę, że masz problem z wypowiadaniem się !! To chyba jedynie strach odbiera Ci głos, bo osoba, która pisze tak wciągające, świetne recenzje niemożliwe, żeby nie wiedziała, co ma odpowiedzieć na pytanie egzaminatora:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Chyba 90% z tego stosu to książki, które chciałabym przeczytać a zaczęłabym od Andre Norton :) Zadroszczę troszeczkę ale i tak życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Całkiem okazały stos!:) Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy