czwartek, 30 grudnia 2010

Lena bawi się w Mikołaja ;) - WYNIKI

Witam Was bardzo serdecznie ;))

Jeszcze raz dziękuje wszystkim za życzenia. To bardzo miłe, że aż tyle osób napisało do mnie na blogu, komunikatorze gg, jak i na Facebooku. Pokłony swe oddaje również w kierunku miłych osób, które - specjalnie dla mnie - utworzyły urodzinowy wątek na forum portalu www.nakanapie.pl

Za swojej strony dodam jeszcze tyle, że mam nadzieję, iż będziemy wspólnie świętować nie jedną okrągłą rocznicę i nie zabraknie na niej nikogo.


A teraz zapraszam do relacji z losowania. Z góry przepraszam za jakość filmiku ale jest nam już tak wesoło, że razem z dziewczynami i Młodym nie mogłyśmy się powstrzymać.



66 nicków - tradycyjnie - zostało umieszczonych na białych kartkach, których przygotowywanie rozpoczęłam już z samego rana.



One z kolei zostały wsypane do ładnej i zarazem papierowej torebki. Tym razem w role maszyny losującej wcieliła się moja mama, która z samego początku nie do końca wiedziała co, gdzie i jak.
Jednakże nick osoby, która zwyciężyła tym razem zostanie przedstawiona do wiadomości publicznej przy pomocy krótkiego filmiku. Zapraszam do oglądania.




Gdyby ktoś nie usłyszał werdyktu, to postanowiłam dodać także zdjęcie:

Poproszę o przesłanie mi na e-maila a_swierczek@vp.pl adresu wysyłkowego.


P.S. OSOBY WYSTĘPUJĄCE NA FILMIKU PROSIŁY ABY PRZEKAZAĆ, IŻ SĄ ZDRUZGOTANE WASZĄ NIECZUŁOŚCIĄ WZGLĘDEM ICH CIĘŻKIEJ PRACY WŁOŻONEJ W CAŁOŚĆ EKRANIZACJI!!!

19 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szalejesz Kochana, szalejesz:) Nie dość, ze sprawiasz radość to i sama się przy tym nieźle bawisz. Gratuluję zwyciężczyni, napaliłam się na tę książkę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zabawa na całego! :D

    Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje gratulacje :)))

    Zabawa, jak widzę, udana była xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :).
    Znów mi się nie udało, szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję, choć szkoda, że nie ja wygrałam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje:)
    Szczęśliwego Nowego Roku!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. zapraszam serdecznie na noworoczny Edit notki :D :*
    atramentoweserce-inkheart

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooo... po przerwie w wygrywaniu nagle niespodzianka :) A,że dopiero dzisiaj mogłam tu zajrzeć, to bardzo miło mi się zaczyna rok 2011 ;)

    Już wysłałam maila :)

    PS. A filmik niezły :D

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy