poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Stosik 20 / 2011

Zgodnie z obietnicą przestawiam Wam stosik, który tym razem w całości został przeze mnie w całości. Znajdują się na nim pozycję, które były na moim celowniku już dosyć dawna i w końcu trafiły w me dłonie.


1. "Ostatnia tajemnica" Luc Vandrell, Jacques Pradel
2. "Krucha jak lód" Jodi Picoult
3. "Deszczowa noc" Jodi Picoult
4. "Zhańbiona" Jasvinder Sanghera
5. "Kompozytor burz" Andres Pascual
6. "Otchłań. W potrzasku" Alexander Gordon Smith

I takim o to sposobem posiadam w swojej kolekcji wszystkie książki mojej ulubionej autorki. W chwili obecnej nie pozostaje mi już nic innego, jak tylko odzyskać od ciotki (brrr!) "Bez mojej zgody" i wszystko będzie już na swoim miejscu. Mam więc nadzieję, że nastąpi to w niedalekiej przyszłości. W tym miejscu chciałabym również wspomnieć, iż powieści kryjące się pod numerami: 1, 4, 5, i 6 zostały zakupione dzięki wygranej w konkursie na recenzje tygodnia portalu nakanapie.pl. Za całość zapłaciłam nie wiele ponad pięćdziesiąt złotych, więc dopłatę musiałam zrobić za jedyne pięć złociszy. Oby tego typu niespodzianki przytrafiały mi się częściej.

27 komentarzy:

  1. Gratuluję zdobyczy i to w takich świetnych cenach (ach te konkursy:D). Życzę przyjemnego czytania!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stosik, i ta kolekcja Picoult, super... No i gratuluję wygranej. Kompozytora burz przeczytałam - jest super. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Książki Jodi Picoult bym ci podkradła :PP

    OdpowiedzUsuń
  4. O, jaka ładna, gruba Picoult.:) A ja się do tej pani od roku zabieram i zabrać się nie mogę...

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej na portalu i ciekawych lektur.

    OdpowiedzUsuń
  6. A na mnie na półce czeka "Przemiana" Jodi Picoult. Też lubię tę autorkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Krucha jak lód" jest książką przepiękną. Z pewnością przypadnie Ci do gustu jeśli lubisz panią Picoult."Deszczową noc" bardzo chcę przeczytać. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo biały ten stosik :) Zazdroszczę Picoult :) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje wygranej na portalu ! Stosik przepiękny i do tego uzupełnił kolekcję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję pięknych zbiorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje wielkie. Stosik przedstawia się bardzo ciekawie. Świetne książki. Pozdrawiam i miłych czytelniczych wrażeń życzę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje wygranej. :)
    Świetny stosik, chętnie podkradłabym Ci wszystkie pozycje poza ostatnią, już przeze mnie czytaną. :)
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  13. stosik jak się patrzy. Sama mam kilka z tych pozycji lub na nie poluje :)
    Gratuluję wygranej. Co mi przypomina że namiętnie unikałam ostatnio jakichkolwiek konkursów... może czas zacząć szukać szczęścia?

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tych tytułów, ani autorów, ale mimo wszystko, aż zazdrość bierze to jak zdobyłaś te książki. Czekam już tylko na recenzje, które mam nadzieję, niedługo się pojawią.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudny stos, najbardziej zazdroszczę Picoult :).

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Okrutnie zazdroszczę dwóch ostatnich pozycji. Poluje na nie od dawna ale finanse nie pozwalają mi szaleć. W sumie i tak szaleję ale zawsze jest "coś" ważniejszego...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny stos, Picoult mam w niedalekich planach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudny stosik ;)
    Najchętniej bym porwała Picoult ;P

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak ja lubię oglądać stosiki! Do Picoult muszę zrobić jeszcze jedno podejście, bo nie chcę jej skreślać po jednej książce. Choć prawdę mówiąc, wtedy nie podobała mi się treść, do stylu autorki nic nie mam.
    Ciekawi mnie ten "Kompozytor burz".
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie wygrane to ja lubię :-)

    Też mam na półce sporo książek pani Picoult, ale jeszcze żadnej nie ruszyłam, trochę wstyd.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak ja bym chciała wygrać jeden z takich konkursów :).
    Nie mam książek Picoult na własność, ale "Deszczowa noc" czeka na półce na przeczytanie. Wyhaczyłam w w bibliotece :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładny stosik, miłego czytania XD

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję cudownego stosu. I ta Picoult... oj, strzeż się bo po książki tej autorki zamiast do biblioteki (gdzie zazwyczaj słyszę :"w czytaniu" (sic!)) pójdę do Ciebie. I już ich nie odzyskasz...;p

    OdpowiedzUsuń
  24. Smakowity stosik i gratuluję wygranej w konkursie.
    Jodi Picoult czytałam tylko "Bez mojej zgody", ale już zaopatrzyłam się w ebooka "Deszczowej nocy" - mam nadzieję, że w tej formie mi też podejdzie.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zhańbiona interesuje mnie najbardziej ;) Miłej lektury i czekam na recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy