sobota, 29 października 2011

Stosik 25/2011 + drobna redukcja

Stosik, stosikiem, stosik pogadania. Tylko takie słowa przychodzą mi do głowy, gdy w chwili obecnej dodaje na bloga zdjęcie najnowszych nabytków. Zdaję sobie sprawę, iż jest ono marnej jakości i z góry Was za to przepraszam - te słowa w sposób szczególny kieruję w stronę Sil, która bacznie zwraca mi na to uwagę. Wiem, że co rusz obiecuję naprawdę cyfrówki i nic z tego nie ma, jednak po Targach Książki niezwłocznie do tego przystępuje.



1. "Strzeż się psa" Izabela Szolc
2. "Gorzej niż martwy" Charlaine Harris
3. "Dziękuję za wspomnienia" Cecelia Ahern
4. "Światła września" Carlos Ruiz Zafon
5. "Pretty Little Liars. Kłamczuchy" Sara Shepard
6. "Pretty Little Liars. Bez skazy" Sara Shepard
7. "Zapach spalonych kwiatów" Melissa de la Cruz
8. "Spalone" Jane Casey
9. "Gaumardżos" Anna Dziewit-Meller, Marcin Meller
10. "1Q84. Tom 3" Haruki Murakami
11. "Na szczyt góry" Arne Dahl

***
Z racji zbliżających się Targów Książki postanowiłam zredukować nieco swoje zasoby książkowe, które ostatnimi czasy układane są dosłownie wszędzie. Na pierwszy ogień poszły więc powieści paranormalne. Co prawda lubię zagłębiać się w ich lekturze, gdy wokół mnie dzieje się zbyt wiele, jednak postanowiłam zostawić na półkach tylko i wyłącznie te seria, które w sposób znaczny przypadły mi do gustu. A z racji tego, że całkiem dobrze mi to szło, to do grona tych pozycji literackich dołączyły także inne. Pełen wykaz pozycji znajdziecie, które znajdziecie na moim koncie na ALLEGRO! W ciągu najbliższej godziny lista ta zostanie zaktualizowana o kolejne pozycje. Lena!

19 komentarzy:

  1. Piękny stosik :)
    Ja także lubię czytać powieści paranormalne.
    Zdjęcie rzeczywiście jest marnej jakości ale da się co nieco z niego zauważyć :)

    Miłego czytania !

    OdpowiedzUsuń
  2. Stosik śliczny jak zawsze:). Gratuluję!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Stosik imponujący :D Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny stos...

    ....


    fotkę wyjaśniłaś więc :) spoko :)

    jesteś gdzieś na prv?

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo fajnych książek,ale najbardziej chyba interesują mnie "Pretty Little Liars".
    Miłego czytania;*

    OdpowiedzUsuń
  6. wow zazdroszczę, miłej lektury ;-]

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłego czytania! I pozbywania się "zbędnych" książek ;) (choć dla mnie zbiory biblioteczne nigdy zbędne nie będą)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow :) Dużo ich, dużo. Czytania a czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny stosik; zazdroszczę głównie Zafona:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny stos ;)
    Zazdroszczę Pretty Little Liars ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały stosik. Pozazdrościć. Miłej lekturki, pozdrawiam,
    Pati

    OdpowiedzUsuń
  12. Ahhh....co za stosik. Skradłabym ci to i owo:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki piękny stos! Ja chcę większość pozycji!

    OdpowiedzUsuń
  14. 7 zachęca:D czekam na recenzje i milego czytania ;)a co do twojego pytania "Nie chodzisz czasem do Starego?" to nie, wgl inne rejony ja okolice Łodzi a po twoim opisie widze Szczecin :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miłego czytania, stosik zapowiada się super ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę Murakamiego :) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy