sobota, 7 stycznia 2012

Finta

Kilki dni temu zalogowałam się na Finta.pl - portalu, który całkowicie poświęcony jest wymianie książek, filmów i gier za punkty. Zasady korzystania z Finty są bardzo prostu. Po zarejestrowaniu się do portalu, wystawiamy dane produktu, ustalając przy tym ich cenę(w punktach), a następnie wysyłamy ją osobie, która sobie ją wybierze. Po zakończeniu transakcji punkty zostają dopisywane do naszego konta i sami możemy ruszyć na turne w poszukiwaniu interesujących nas tytułów. W rzeczywistości wszystko wygląda dużo prościej, a tymczasem mam malutką prośbę. Jeśli ktoś zdecyduje się na rejestrację na Finta.pl to ślicznie prosiłabym o dokonanie jej przez najechanie kursorem na poniższy obrazek. Dzięki temu i mi dostanie się kilka punktów:


8 komentarzy:

  1. Fajna strona:). Właśnie przed chwilą się zarejestrowałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam już konto na tym portalu. W najbliższym czasie planuję je zweryfikować :)
    Pozdrawiam i zapraszam, Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam już konto na fincie ale jeszcze nie mam żadnych punktów:(

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja sama już nie wiem czy się rejestrować tam, czy nie. Z jednej strony to lekkie obciążenie pieniężne, wysyłać tyle paczek, gdzie jedna np. kosztuje 7 zł;d, a jeżeli dojdzie do tego np. 10 zbiegających się w czasie to masakra.

    OdpowiedzUsuń
  5. Także się zarejestrowałam, zobaczymy co będzie dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa forma wymiany książek, niestety ja się nie wymieniam, gdyż wszystkie książki, które mam w domu to przemyślane, nienadające się na wymianę książki :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy