sobota, 28 stycznia 2012

Top 10: Dziesięciu ulubionych bohaterów

Top 10 to akcja, przy okazji której raz w tygodniu na blogu pojawiają się różnego rodzaju rankingi, dzięki którym czytelnicy mogą poznać bliżej blogera, jego zainteresowania i gusta. Jeżeli chcesz dołączyć do akcji - w każdy piątek wypatruj nowego tematu na dany tydzień.

Dziś przyszła pora na... Dziesięciu ulubionych bohaterów!


Muszę przyznać, że wytypowanie dziesięciu ulubionych bohaterek sprawiło mi dość spory kłopot. Dziwnym trafem, to mężczyźni bywają moimi faworytami. Nawet największy drań stanowi dla mnie nie lada zagadkę, a jego zachowanie daje dużo do myślenia. 

Fred i George Weasley

Co prawda są jedynie drugoplanowymi bohaterami całego cyklu, jednak dla mnie odgrywają w nim jedną z kluczowych ról. To dzięki nim niejednokrotnie popłakałam się ze śmiechu i to właśnie oni dbali o to, by nikomu w ich towarzystwie się nie nudziło. Żałuję trochę, że w wersji filmowej wyciętych zostało większość scen z ich udziałem, jednak i tych pozostanę im wierna już na zawsze... 



 Maksym

Lata swoje już mam, jednak bardzo cenię sobie książki, które zostały napisane z myślą o nieco młodszych czytelnikach. "Pamiętnik nastolatki 2 i 1/2" sprawił, że poznałam niezwykle odpowiedzialnego i inteligentnego człowieka, który mimo swoich siedemnastu lat znacznie różni się od swoich rówieśników. Sądzę, że niejeden mężczyzna mógłby mu pozazdrościć dojrzałości i troski o drugą osobę.




 Emmet Cullen

Mogę się założyć, że mój brat miałby wielkie obiekcje co do nominacji  Emmeta. Z całą pewnością twierdziłby, że umieściłam go tutaj ze względu na aktora (modela), który wciela się w rolę wampira i którego z całego serca cenię. Wszystkiego Edwardy i Jacobowie razem wzięci nie zrobili na mnie takiego wrażenia, jak ten przesympatyczny twardziel ;)



Łukasz Borowski


Nie grzecznych mężczyzn ubóstwiałam od zawsze, a Łukaszu Borowskim odnalazłam swój idea. Męski, stanowczy, a w dodatku kryjący w sobie tajemnicę, której odkrycie ciągle przede mną. Ja dobrze, że ciąg dalszy tego cyklu już niedługo!




  Ian O'Shea

Początkowo jest po stronie przeciwników Wagabundy, nawet próbuje ją zabić. Potem staje się jej przyjacielem i obrońcą, ostatecznie się w niej zakochuje. Obserwują zmiany jakie zaszły w tym bohaterze stwierdziłam, iż byłby niemalże idealnym kandydatem do roli przyjaciela. Miły, troskliwy, opiekuńczy, a kiedy trzeba to także stanowczy i niebezpieczny

Hagrid


Z pozoru wydaje się groźny i nieobliczalny, jednak prawdziwa natura Hagrida jest całkowicie inna. Mężczyzna, który nie skrzywdziłby nawet muchy, a w dodatku uwielbia zwierzęta i za to ma ogromny plus. Jestem pewna, że wielu spośród Was podziela moje zdanie na temat tego bohatera.



Ambroży Kleks

Przez wiele lat swojego życia żałowałam, że ktoś taki nie postanowił uczyć w mojej szkole. Mając za dyrektora Ambrożego Kleksa, nie musiałabym się martwić o zdawanie przedmiotów, które nijak się mają do obcowania w prawdziwym świecie.





Piotr Sadowski

Wspominałam kiedyś, że uwielbiam mundurowych? Być może nie zostałam stworzona do odbywania codziennych musztr, jednak z całą pewnością Piotr Sadowski jest bohaterem, który wywarł na mnie bardzo pozytywne wrażenie. Męskość, stanowczość i odpowiedzialność w jego wykonaniu były niezwykle urocze!


Severus Snape 


I jak tu wierzyć ludziom, skoro ten o to człowiek był w stanie przechytrzyć najpotężniejszego czarnoksiężnika świata? Moja sympatia do tego bohatera musiała dojrzeć, jednak było warto!





***

Z całą pewnością znalazłoby się jeszcze kilka osób, które mogłabym wymienić z tym miejscu. Wydaje mi się, że i tak przedstawiłam Wam te najważniejsze. Ciekawa jestem Waszych rankingów, a tymczasem wracam do nauki!!!

28 komentarzy:

  1. Widzę, że pojawiło się tu wielu bohaterów z serii o Harrym Potterze. :) Tak... Uwielbiam chyba wszystkich bohaterów z HP... :) I kultowy pan Kleks! :) Pamiętam, że kiedyś płakałam nawet, że jego Akademia nie istnieje na prawdę. :( Tak bardzo chciałam do niej chodzić! :)) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo, co do bliźniaków, Seva i Iana się w 100% zgadzam ^^ Super ranking *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. Większość postaci znam i lubię. Chyba sama innych bohaterów bym wybrała. Pewnie jakiś strasznych drani :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pan Kleks i Maksym to również moi faworyci... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fred i George uwielbiam ich, jak napisałaś to dzięki nim także płakałam ze śmiechu ;)
    Obserwuję, zapraszam do siebie i serdecznie pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bliźniacy i Hagrid to moi zdecydowanie faworyci. Większośc postaci znam i lubię, mój ranking pewnie wyglądałby podobnie. ;)
    Pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany, zapomniałam o Piotrze! Ale ze mnie gapa ;)
    I również myślałam o Emmecie, ale tak naprawdę to chyba bardziej lubię aktora niż samą postać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim odczuciu książkowy Emmet był i tak rewelacyjny. Trochę brakowało mi w ekranizacji jego loczków ale i tak jego potyczki słowne z Bellą były rewelacyjne.

      Usuń
  8. Bardzo cenię postaci z Harry'ego, bliźniacy są przesympatyczni, książkowe sceny z ich udziałem czytałam po wielokroć, tak bardzo ich lubię. Snape'a uwielbiam za to jego poświęcenie i miłość do Lily, a Hagrida za to, że jest :D Taki poczciwina :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bliźniacy, Snape, Hagrid, Ian, Emmet - ja również bym ich wybrała ;]

    A reszty książek nie czytałam, niestety...

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Taka jest prawda Agnieszko... Piotr rozkochał w sobie połowę dziewczyn w mojej grupie, a Łukasz.. no cóż... Idealnie pasował to obrazu, który wytworzyłam sobie w głowie ;)

      Usuń
  11. ooo Łukasz i Piotr... to i moi ulubieńcy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapomniałam o Bliźniakach!! hańba mi!!
    Ale Severusa mamy tego samego u mnie pierwszy u Ciebie ostatni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u mnie w sumie taki ostatni to on nie jest, jakbym miała ich układać w kolejności :)

      Usuń
  13. O, co do Severusa zgadzam się w stu precentach!! Mam dziwne zwyczaje, że uwielbiam czarne charaktery. Czasem także się w takowych podkochuję :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie wymienione przez Ciebie postaci z Harry'ego również lubię. Ian i Emmet też zdobyli moją sympatię. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię wszystkie postacie z Harry'ego Pottera;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Snape, Snape i jeszcze raz Snape :D wprawdzie na początku niezbyt za nim przepadałam, ale później - no cóż, miał to coś, w końcu żaden fajtłapa Voldemorta by nie oszukał :D

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia w sesji, kochana! Ja na szczęście mam ją prawie całą za sobą, zanim jeszcze się rozpoczęła :)

    A co do rankingu - podzielam wiele Twoich wyborów - Emmeta i bohaterów "Harry'ego Pottera" w szczególności.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bohaterów Harrego Pottera również bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podzielam Twoje zdanie, sporo Twoich bohaterów lubie i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  20. oooj tak ! Szczególnie Emmett i Ian <3 Świetna lista !

    OdpowiedzUsuń
  21. Ooo. Bardzo dobre propozycje. Kilka postaci i ja bym wytypowała. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ach ten Severus Snape! Doprawdy trudno oprzeć się jemu urokowi ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe zestawienie...numer jeden jak najbardziej popieram :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Kilka postaci i w moim rankingu by się znalazło:)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy