wtorek, 14 lutego 2012

Z miłością w tle - paczka wymiankowa od Mooly

Dawno nie obchodziłam tak urodzajnych Walentynek. A wszystko za sprawą Marzenki (Mooly), które w ten o to sposób, przyczyniła się do mojej nieopisanej radości:


Za książkami Ahern oglądam się od jakiegoś czasu, a "P.S. Kocham Cię" jest moim numerem jeden od chwili, w której dane mi było zobaczyć ekranizację tejże powieści. Podobnie zresztą jest z twórczością Nicholasa Sparksa, który rozkochał mnie w sobie już jakoś czas temu. Ponadto "Na ratunek" przedstawia czytelnikowi również problem, który jest bliski mojej specjalizacji na studiach, więc tym bardziej cieszę się, iż będę miała okazję zagłębić się w tej tajemniczej lekturze. W tym miejscu, chciałabym również podziękować za prześliczne notesiki, walentynkową myszkę, a także słodkości, które zostały już wykradzione przez członków mojej rodzinę. Także i im sprawiłaś ogromną radość. Dziękuję :*

19 komentarzy:

  1. Świetna paczka. "Na ratunek" naprawdę gorąco polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna paczka :) Co do "P.S. Kocham Cię" to ekranizacja nie bardzo mi się podobała, książka o wiele lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi akurat ekranizacja bardzo się podobała ale skoro mówisz, że książka jest dużo lepsza, to już nie mogę się jej doczekać!

      Usuń
  3. Śliczna paczuszka! Ja nie zapoznałam się z żadną tutaj przedstawionych powieści ale Tobie oczywiście życzę miłego czytania! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. O już doszła:) Super, akurat na Walentynki. Małe spóźnienie, a jaki efekt:) Mam nadzieję, że trafiłam z wyborem książek i słodyczy. Notesiki to taka alternatywa zakładek, jakbyś znalazła cytaty warte zapisania:) A myszka... Hmmm, była słodka:)
    Ja również otrzymałam paczkę od Ciebie i jestem zachwycona. Te Walentynki mają dzięki niej mnóstwo ciepła:) Dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście Kochana, że trafiłaś z doborem książek ;)
      Jestem nimi naprawdę zachwycona!!! No i myszka z kociakami są naprawdę super!

      Usuń
  5. Wspaniała przesyłka. Ja również dziś dostałam piękną niespodziankę na walentynki od jednej z blogowiczek, co mnie ogromnie ucieszyło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Paczuszka świetna, ale co mi się najbardziej z tego zdjęcia podoba to pościel/kocyk w tle - cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj,zazdroszczę obu książek. Miłego czytania;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna paczuszka :}
    Chętnie zabrałabym Ci obie książki!

    Pozdrawiam, Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna paczuszka. I "Na ratunek", które chcę przeczytać już od dawna...
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. miłej lektury pozdrawiam :P

    OdpowiedzUsuń
  11. No proszę. Ale Ci zazdroszczę! :) No, ale oczywiście gratuluję i miłego czytania życzę! :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny prezencik :) Super
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy