niedziela, 1 kwietnia 2012

Różności - czyli to co Mole Książkowi lubią najbardziej


A dodatkowo dorzucam:
Do puli dorzucam również "Krawcową z Madrytu" Maria Duenas, a także "Spotkamy się od drzewem ombu" Santa Montefiore
Ceny książek do ustalenia.
Zachęcam do dokonywania zakupów ;)

Do każdej książki należy doliczyć ok. 6zł (koszt przesyłki)
Książki są w większości w stanie bardzo dobrym.
Możliwa jest wymiana.



Jestem otwarta na propozycje.
W szczególnych wypadkach przewiduje wymianę dwóch książek za jedną oferowaną mi przez Was.
aa.swierczek@gmail.com

6 komentarzy:

  1. Już napisałam do Ciebie w sprawie "Niepełnych" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety mało widzę na tych zdjęciach-masz jakąś pełną listę
    http://mediumsweetbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja już ostrzyłam ząbki na Jutro 2-4. No cóż, szkoda...:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy pierwsza część " Jutro " jest dostępna i w jakiej cenie :) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdzę jeszcze po mailach, czy Jutro 1 jest dostępne. Jeśli tak, to jej koszt wynosiłby 20zł z przesyłką ;)

      Usuń
  5. Możesz również wymienić się książkami na http://exlibri.pl :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy