środa, 25 kwietnia 2012

Konkursowo - wyniki

Przepraszam, że z tak wielkim opóźnieniem publikuję wyniki konkursowa ale niestety nie miałam wcześniej na to czasu. Ostatnie dni spędziłam na intensywnym czytaniu, które w połączeniu z intensywnym nadrabianiem zaległości w pisaniu tekstów, okazało się mieszanką wybuchową. Ponad wszystko inne uwielbiam czas spędzany w ten sposób, więc nie ma co narzekać, tylko brać się do roboty. Do losowania użyłam maszyny losującej w postaci Młodego. Niestety stan mojego aparatu, uniemożliwił mi wykonanie dowodów rzeczowych z przebiegu wyłaniania zwycięzcy. 

MALEŃSTWO

Zwyciężczyni gorąco gratulujemy. Najpóźniej w przyszłym tygodniu, książki zostaną do Ciebie wysłane. Korzystając z okazji, chciałabym również podziękować wszystkim osobom, które wzięły udział w konkursie. Cieszę się, że było Was tak wiele. W dniu jutrzejszym postaram się opublikować post z wynikami zmagań urodzinowych. Sama nie mogę się ich już doczekać! Do zobaczenia wkrótce :)

7 komentarzy:

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy