sobota, 7 lipca 2012

Wakacyjna dawka emocji (Stosik 12/2012)

Nie mam weny do robienia czegokolwiek. Kilka godzin temu zakończyłam czytanie "W pierścieniu ognia" Suzanne Collis i muszę przyznać, że po raz kolejny towarzyszyły mi mieszane uczucia. Amerykańska autorka miała naprawdę fajny pomysł na napisanie tego cyklu, jednak czegoś jej w nim zabrakło. Zauważyłam to już przy okazji "Igrzysk Śmierci", a drugi tom utwierdził mnie w tym przekonaniu. Wielka szkoda, ponieważ sama jego końcówka, zaczęła podążać w odpowiednim kierunku i gdyby nie marny początek, to być może pokusiłabym się o wysoka punktację. Więcej na ten temat w recenzji, która pojawi się na blogu już niebawem, a tymczasem przedstawiam Wam swoje najnowsze nabytki. 


Odpuszczę sobie opisywanie powyższych książek - po powiększeniu zdjęcia widać wszystko jak na dłoni. Tegoroczne wakacje postanowiłam uczcić sporą dawką niezobowiązującej lektury. Dlatego właśnie nabyłam powieści takich autorek, jak: Nora Roberts, Diana Palmer, czy też Penny Jordan. Jestem ich strasznie ciekawa, więc mam nadzieję, że idealnie spełnią swoją rolę. Dodatkowo zaopatrzyłam się w kolejne tomy Czarnej Serii, a także kilka innych książek, z którymi planuję się zapoznać w najbliższym czasie. Nie wiem ile mi z tych planów wyjdzie ale trzymajcie za mnie mocno kciuki. Tym bardziej, że kilka pozycji zostało już przeze mnie pochłoniętych. Wpadło Wam coś konkretnego w oko? 

P.S. Przypominam o "Wakacyjnej wyprzedaży", o której możecie przeczytać w poprzednim poście!!!!

31 komentarzy:

  1. Stosik jak się patrzy ;) Czy jakoś tak :D

    Jako osoba, którą ostatnio kuszę romanse jestem ciekawa książek Roberts, Palmer oraz Jordan ;)

    "A między nami ocean..." to fajna obyczajówka, która porusza ważne tematy. Początek taki sobie, ale dalej jest lepiej.

    Książka Waris jest ciekawa, ale za bardzo rozpisana, tak jakby na siłę aby było więcej stron, no i stylistycznie trochę kuleje ;) Ale warto ją przeczytać ;)

    A co już stąd przeczytałaś? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlaśnie tej ksiazki Warris jestem najbardziej ciekawa. Zobaczymy, czy przypadnie mi do gustu, czy wręcz przeciwnie.

      Usuń
  2. "Koniec rzeki" strasznie mnie wciągnął.
    "Irlandzkie marzenia" to taka sympatyczna książka - cała Nora Roberts. Polecam.
    Czytałam też "Rezydencję", ale nie wiem które to siostry (ach ta zmiana tytułów), posiadam też "Rodzinne szmaragdy", ale tak jak szybko przeczytałam pierwsze dwa opowiadania, tak nie mogę się zabrać za dwa kolejne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rezydencja posiada w sobie dwie pary sióstr, więc pewnie czytałaś już całość, a ja mam ją rozbitą na dwa tomy i tyl.

      Usuń
  3. Z tej listy jedynie Księżniczka z lodu czeka na swoją kolej, reszty nie znam. Juz kiedyś zastanawiałam się nad zakupem książki pani Roberts ale jakoś brakło odwagi, tym chętniej poczytam recenzje na ich temat i kto wie, może też się skuszę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To szybko zabieraj się za czytanie Lackberg :)
      A co do Roberts to spróbuj może z jakąś jedną książką, którą wypożyczysz z biblioteki i wtedy przekonasz się na własnej skórze, czy polubisz jej twórczość, czy też nie.

      Usuń
  4. Też mam "Córkę żywiołu", ale jeszcze nie miałam okazji się z nią zmierzyć :) Ciekawe tytuły!

    OdpowiedzUsuń
  5. Matko jaki stos :D Co do "W pierścieniu ognia" i ogólnie całej trylogii, to zgadzam się. Ja resztą części nie byłem aż tak oczarowany.
    Piękny stosik. Zapowiada się sporo ciekawych recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Połowę książek chętnie bym przeczytała ;) Napisz koniecznie o "Zatrutych piórach" :D

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie kryminały, bym Ci zabrała:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny stosik <3
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pani Roberts bym raczej nie ruszała, ale chętnie poznam Twoje zdanie na temat Czarnej Serii, która ogólnie chyba przypada blogerom do gustu (po pozytywnych recenzjach wnioskując) :).

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. sporo tych tytułów :)
    dla mnie jak najbardziej książki z czarnej serii ^^
    pozdrawiam i przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Czarna Seria strasznie mnie od siebie uzależniła. Zobaczymy co to będzie.

      Usuń
  11. Stos masz świetny, uwielbiam takie niezobowiązujące tytuły! :}
    Pozdrawiam, Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasami również... Do książek Miry byłam na swój sposób uprzedzona. Chyba za bardzo wiązałam je z Harlequinami. Teraz mam nadzieję zmienić te zdanie.

      Usuń
  12. Niedawno przeczytałam swoją pierwszą powieść Nory Roberts, ale chyba zaczęłam od złego tytulu. Z książkami pani Lackberg chętnie bym się zapoznała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A od czego rozpoczęłaś poznawanie literatury tworzonej przez Roberts?

      Usuń
  13. Ech, chciałam sobie Roberts skompletować... Miałam okazję, ale napisałam do wydawnictwa, że Lilah i Suzannę już mam i poproszę o część drugą... Tymczasem sytuacja przedstawia się odwrotnie i jedzie do mnie już posiadana przeze mnie książka :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, że jeśli mi spodoba się twórczość Roberts to również będę dążyć do jej skompletowania. To właśnie nie jest fajne, że ludzie nas nie słuchają i potem wychodzi tak, a nie inaczej.

      Usuń
  14. W oczy rzuca mi się "Czarna seria"... I dobrze, uwielbiam ją :D Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dużo Nory Roberts :D I dobrze, bo jej książki świetnie się czyta :) W swojej kolekcji mam prawie 30 pozycji i jestem z nich dumna ^_^
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja strasznie jestem ciekawa Pauliny Simons i wszystkich tych skandynawskich kryminałów, które masz w stosiku. Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  17. Taki stos to kupa szczęścia :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawe pozycje i o ile się nie mylę, to większość w podobnej tematyce ;) Sporo Nory Roberts. Przyjemnej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana, ja również w wakacje zamierzam czytać książki lekkie i przyjemne, chociaż trochę innego typu :) Czytałam stąd jedynie ,,Księżniczkę z lodu" i jest to jak najbardziej lektura idealna na lato - myślę, że dostaniesz to, czego oczekujesz :))
    No i czytałam kiedyś jakąś książkę S. Wiggs - także taka wesoła, ciepła powieść. :)

    Miłego dnia i pozdrawiam z deszczowej Holandii!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe pozycje! Ja w te wakacje zamierzam zacząć czytać "Harrego Pottera", pierwsze tomy mam już w gotowości : D A tak poza tym, to planuję nadrobić braki czytelnicze i zabrać się za dzieła, których nie przeczytałam wcześniej, a które tylko na to czekają :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jak mi sie oczy ciesza jak widze tyle ksiązek i takie zainteresowanie <3
    http://books-for-imagination.blogspot.com/ zapraszam do mnie oraz oczywiście obserwuje . ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Co wpadło mi w oko? Przede wszystkim wszystko Czarnej Serii, gdyż jestem jej bardzo ciekawa, a nie miałam okazji przeczytać ani jednej książki... No i powieści Miry :). Rewelacyjny stos, lektura na pewno będzie udana! Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy