piątek, 8 marca 2013

Stosik 07/2013

Patronat medialny nad dzisiejszym stosikiem sprawuje Irenka, która od ładnych kilkunastu minut, próbuje wzbudzić moje sumienie w tej kwestii. Postanowiłam być więc dobrą koleżanką i nie czekając na jej dalsze protesty, zabrałam się za kolejne wykonywanie czynności, które w jednej chwili uratują mnie z rąk Bujaczka. Wpadł mi również do głowy pewien pomysł i o ile dobrze pójdzie, zostanie on wcielony w życie. Na koniec miesiąca, chciałabym robić "Stosikowe Podsumowanie Miesiąca", które zawierać będzie zarówno zdjęcie wszystkich nabytków razem, ale i również zostaną one przyozdobione w linki do recenzji przeczytanych powieści. Strasznie jestem ciekawa, czy uda mi się to zrealizować i czy spotka się to z aprobatą czytelników tego bloga.


1. "Tajemnice Emmy: początki" Natasha Walker
2. "Poradnik pozytywnego myślenia" Matthew Quick
3. "Szczęśliwa przystań"  Melissa Senate
4. "Dotyk złodziejki" Mia Marlowe
5. "Ballada o ciotce Matyldzie" Magdalena Witkiewicz
6. "Mój łagodny bliźniak" Nino Haratischwili
7. "Granice" Liza Marklund
8. "Najpiękniejszy kraj" Ake Edwardson"
9. "Linda" Leif GW Persson

Najbliższe dni zapowiadają się naprawdę ciekawie, chociaż zastanawiam się nad kwestią przeczytania książki numer 1. Niby zapowiada się dość intrygująco i wszystko wskazuje na to, że spędzę z nią miły wieczór, jednak równie mocno boję się ewentualnego rozczarowania. Dwójeczka została już przeze mnie przeczytana i muszę przyznać, że wiem co powinnam o niej myśleć. Z chęcią obejrzę ekranizacje tej powieści, bo jak na razie nie wiem za co sama książka miałaby otrzymać osiem nominacji do Oskara. Czyżbym miała do czynienia z kolejnym filmem, który pobił swój pierwowzór? Trójeczka - opis tej książki od dłuższego czasu szeptał mi do uszka: "Lena, przeczytaj mnie!", więc sami rozumiecie, że nie miałam większego wyboru. Czwóreczka - byłam święcie przekonana, że jest to książka paranormalna. Dopiero gdy trafiła do mojego mieszkania, okazało się jak bardzo się mylę. Piąteczka - po niezbyt udanym spotkaniu z "Opowieścią niewiernej", postanowiłam dać tej autorce jeszcze jedną szansę i czym prędzej zamówiłam "Balladę o ciotce Matyldzie". Szósteczka - prawdopodobnie zostanie przeczytana jako pierwsza. Podczytuję ją sobie urywkami i nie mogę się doczekać chwili, gdy będę mogła się za nią zabrać na dobre. Siódemka, Ósemka i Dziewiątka to powieści, które musiały się znaleźć na mojej półce. Wiedziałam o tym już dawno temu i mam nadzieję, że spędzę z nimi niezapomniane chwile. Jaka szkoda, że od wtorku wracam na uczelnie :(

Znaleźliście tu coś dla siebie?
Jakie są Wasze plany na najbliższe dni?

42 komentarze:

  1. Do mnie przemawiają wszystkie z Naszej Księgarni, Balladę na pewno zakupię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książki z NK biorę w ciemno, chociaż też nie zawsze. Nie mniej jednak seria Babie Lato bardzo przypadła mi do gustu, więc mam nadzieję, że tym razem powieść M. Witkiewicz okaże się szczęśliwą.

      Usuń
    2. To mam podobnie. Gdy na półce w bibliotece widzę coś z NK, to nawet nie czytam opisu, tylko biorę. A Babie Lato lubię, bo sami polscy autorzy, a w takich szczególnie gustuję.

      Usuń
  2. Świetne książki :) Życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo ciekawa "Poradnik pozytywnego myślenia" Matthew Quick :) A ja aktualnie zapoznaję się nadal ze Sklepikiem z Niespodzianką:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie nieco rozczarował. Był fajny, jednak niczego wybitnego w tej książce nie odnajduje.

      Jestem ciekawa Twojej opinii na temat Sklepiku. Jeśli czytasz 3 część to tym bardziej jestem tego ciekawa.

      Usuń
  4. Spodobał mi się "Poradnik pozytywnego myślenia" - lektura była zajmująca i zabawna - teraz jestem już gotowa na ekranizacją ;)
    Stosiki zawsze mnie motywują do czytania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja miałam z nim spory problem, chociaż czytało mi się go dość przyjemnie... Cieszę się jednak, że muszę już znosić ciągłego: "Aaaa! Aaaa! Orły...". Masakryczne to było. Nie mniej jestem ciekawa ekranizacji.

      Usuń
  5. Piękny stosik, choć tym razem lektury troszkę nie w moim guście

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam niestety żadnej z tych książek, ale "Poradnik pozytywnego myślenia", "Dotyk złodziejki", "Linda", i "Najpiękniejszy kraj" mam w najbliższych planach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest szał. Za powieści Marklund i Edwardsona chciałbym się zabrać, a książkę Quicka mam już u siebie (jest w najnowszym sosiku, zapraszam)
    Miłego czytania, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powieści Marklund i Edwardsona są mi teraz bardzo potrzebne. Już dawno nie miałam z nimi do czynienia,. Jestem ciekawa Twojej opinii na temat "Poradnika...".

      Usuń
  8. No rzeczywiście trochę Ci marudziłam, ale tylko trochę! :D Na szczęście masz dobre serducho i się na de mną zlitowałaś :D No i nie przesadzaj z tym ratowaniem :P

    Ciekawy pomysł z tym miesięcznym podsumowaniem stosów, ciekawe jak to wyjdzie.

    Jeśli chodzi o stos to chętnie bym Ci podkradła książki z Naszej Księgarni oraz Czarnej Owcy. Pilnuj ich :P

    Też uważałam, że "Dotyk złodziejki" to paranormal i byłam w szoku jak powiedziałaś, że nim nie jest :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko trochę? Jeszcze trochę to uraczyłabym Twojego odgrażania się i jeszcze kilku innych rzeczy. A to, że posiadam dobre serducho to wie dosłownie każdy, więc nie dokonałaś żadnego odkrycia. ;p

      No ja również jestem ciekawa tych miesięcznych podsumowań. Czy będzie mi się chciało wyciągać z półek wszystkie książki?

      I tak mi ich nie podkradniesz. Swoją drogą ogarniaj się, bo obiecałaś mi "Intruza", a i jestem ciekawa Twojej opinii na temat kolejnego tomu trylogii Larssona.

      Może to jakieś przeznaczenie? A może autorka jest tak genialna, że to o czym jest książka zależy od pory jej poznawania?

      Usuń
  9. Oczywiście Czarna owca. Mam już Najpiękniejszy kraj, Granice dostanę w poniedziałek, Lindę chętnie bym przeczytała, podobała mi się również poprzednia książka Melissy Senate.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jestem ciekawa Twojego zdania na temat tych książek. Jeśli chodzi o poprzednią powieść Malissy Senate, to nie miałam z nią do czynienia z i tego co pamietam, miałam w stosunku do niej pewne wątpliwości, więc wolałam nie ryzykować spotkania z nią.

      Usuń
  10. Świetny stosik :) Sama mam ochotę na "Poradnik pozytywnego myślenia" Matthew Quick ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Intryguje mnie "Poradnik..." nadal zastanawiam się czy sięgnąć czy nie ;) Przyjemnej lektury! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobisz to na co będziesz miała ochotę. Książka być może i jest przyjemna w odbiorze, ale nie jestem pewna, czy teraz stałaby na czele moich priorytetów.

      Usuń
  12. Zabrałabym Ci połowę z twego! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Połowę, czyli co? Nie wiem, czego powinnam pilnować jak oka w głowie!

      Usuń
  13. Piękne nabytki, choć wiadomo, mnie najbardziej kręci Czarna Seria:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że mnie z tego stosika również! Chociaż i "Dotyk złodziejki" z "Moim łagodnym bliźniakiem" depczą Czarnej Serii po piętach.

      Usuń
  14. Przyjemnej lektury. Co do pomysłu jestem jak najbardziej na tak. Dużo tych stosików ostatnio na blogach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi akurat stosiki nie przeszkadzają, bo bardzo lubię je oglądać. Początkowo myślałam, żeby swoje dodawać raz w miesiącu, ale jak pomyślę ile nieraz byłoby to roboty z opisywaniem, więc stwierdziłam, że pozostanę przy postach tygodniowych, a raz w miesiącu mogę Wam pokazywać wszystkie te stosiki jako jedną całość, wraz z recenzjami do tych książek, które zostały zrecenzowane. Jestem ciekawa jak to wyjdzie.

      Usuń
  15. Zabierz głos w dyskusji na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne pozycje. Z niecierpliwością czekam na recenzje. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne pozycje są, chęć do czytania również jest. Dużo gorzej z pisaniem opinii na ich temat, bo coś mnie dopadło lenistwo.

      Usuń
  17. Znam ten ból kiedy uczelnia zabiera te cenne chwile, które można by spędzić na czytaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jednak nadzieję, że będzie w miarę luźno i nie będę musiała poświęcać na naukę czasu w pociągu, który zazwyczaj należy do książek. Nie dam się!

      Usuń
  18. ciekawy stosik, o większości książek nie słyszałam nawet ;) ale to nic, przeczytam ich recenzje u Ciebie :)

    co do pomysłu, by pod koniec miesiąca robić zbiorcze stosikowe podsumowanie z podczepionymi linkami do recenzji, to dla mnie to nic nowego :) robię to praktycznie od początku blogowania, tyle że u mnie pojawia się to w początkach miesiąca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, a myślałam, że to mnie łatwo czymś zaskoczyć, a tu proszę!

      Powiem Ci, że nie zwróciłam na to u Ciebie uwagi. W sumie to ostatnio chodzę zakręcona, więc nic dziwnego.

      Usuń
  19. Ładnie się wszystko prezentuje, ale chyba nic z mojej tematyki. Ale miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Powiem tak, czekam na recenzję i życzę miłego spędzonego czasu przy czytaniu ; )

    Pozdrawiam,
    Iwi (http://blask-ksiazek.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  21. Życzę miłego czytania :)
    Czy mi się tylko wydaje, czy ty pisałaś rozdziały wspólnym blogu fanek Pamiętnika Nastolatki? Jakoś tak nazwisko znajome z Fan Page'a PN. Sorry jeśli to nie ty, ale jakoś tak mi się kojarzy Aleksandra Ś.

    Pozdrawiam,
    http://my-life-in-warsaw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pisałam rozdziału, a jedynie koordynowałam ich dodawanie. Czasami dodawałam również posty w imieniu dziewczyn, które nie mają konta na blogerze. Żaden rozdział nie jest jednak mojego autorstwa.

      Usuń
  22. Widzę, że "Poradnik pozytywnego myślenia" robi furorę:))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawy stos :D Miłej lektury

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy