niedziela, 2 sierpnia 2015

Zapraszam na konkurs - aktualizacja!!!

I o to nadeszła wielka chwila!!!! Autorka bloga Recenzje Leny wraz portalem niemabolu.pl, chciałaby Was zaprosić do wzięcia udziału w konkursie, w którym do wygrania są:

 trzy zestawy do gry w Bule.




Regulamin:
  1. Organizatorem konkursu jest autorka bloga "Recenzje Leny", marka Ibuprom oraz niemabolu.pl.
  2. Konkurs trwa od 29.07.2015 r. do 04.08.2015 r. (do godziny 23.59).
  3. Wyniki zostaną ogłoszone na blogu do trzech dni roboczych od zakończenia konkursu.
  4. Sponsorem nagród jest marka Ibuprom oraz portal niemabolu.pl.
  5. Aby wziąć udział w konkursie należy pod tym postem pozostawić komentarz, zawierający odpowiedź na pytanie konkursowy, a dodatkowo również Wasz nick, a także adres mailowy, który posłuży mi do kontaktu ze zwycięzcami.
  6. Każdy uczestnik konkursu zobowiązany jest do poczynienia krótkiej wypowiedzi na następujący temat: Jaką książkę dostępną na stronie niemabolu.pl przeczytał(a)byś najchętniej i dlaczego?
  7. Całość pracy nie powinna przekraczać 750 znaków.
  8. Zwycięzcy konkursu zostaną osoby, które w szczególny sposób pozostaną w mej pamięci.
  9. Prawo do składania reklamacji w zakresie niezgodności przeprowadzenia konkursu z Regulaminem, służy każdemu uczestnikowi w ciągu trzech dni od daty wyłonienia jego laureatów. Należy je zgłaszać w formie e-maila na adres: recenzje.leny@gmail.com.


POWODZENIA!!!! 
Będzie mi miło, jeśli o tym konkursie zechcenie poinformować Czytelników Waszych blogów :)

8 komentarzy:

  1. Byłabym zachwycona możliwością pochwycenia powieści „Chiński fortepian” autorstwa Etienne Barillier. Już sama okładka, nadziana barwą czerwonej pomarańczy, obdarza mnie chęcią do refleksji. Nic dziwnego, bo dla mnie to, co pochodzi z Dalekiego Wschodu, jest nadal ogromną zagadką, przenoszącą mnie do świata przemyśleń i rozważań. A tu, na nieco ponad dwustu stronach, miałabym styczność z chińską bohaterką, którą los przyprawił o niemałą umiejętność magicznego posługiwania się palcami. Młoda pianistka staje w epicentrum blogowej dyskusji muzycznej. Chciałabym czytać książkę z boku, aby na koniec świadomie ocenić, który krytyk muzyczny ma rację, czy ten wierzący w jej doskonałość, czy może ten, który nie widzi w niej krzty wiarygodności?
    Adres e-mail: zabieganaczytelniczka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym przeczytać "wystarczy być". Sam tytuł już sprawia, że chce sięgnąć po ten tytuł. Dodatkowo bardzo ciekawi mnie ta tajemnicza fabuła. Zastanawia mnie jakich metafor używa bohater, że mówiąc o ogrodzie, mówi o wszystkim innym. Dodatkowo ta piękna okładka na którą nie mogę się napatrzeć.
    Meil: karolina-krakowiak260@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią przeczytałabym "Wystarczy być" gdyż jej okładka niezwykle mnie przyciąga i kojarzy mi się z mieszanką prostoty oraz złożoności, do czego nawiązuje już sam jej opis. Tytuł intryguje i świetnie współgra z opisem, który mimo swojej złożoności wyraża właśnie te dwa słowa. Ciekawi mnie też sam fakt, jakim cudem bohater z tak wyizolowanego środowiska dostał się w elitarne kręgi.
    Mail: fal.recenzje@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hm, nie mam teraz głowy do konkursów, ale mam dla ciebie taką o to niespodziankę:
    Uwaga, uwaga na moim blogu czeka na Ciebie nominacja do Potterowego TAGu mojego autorstwa ☻
    http://biblioteczkaciekawychksiazek.blogspot.com/2015/07/harry-potter-characters-book-tag-by.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Najchętniej bym ,,Delikatność”przeczytała,
    bo ta książka najbardziej mnie przekonała.
    Od zawsze interesuje mnie literatura piękna,
    cieszę się, że jest ogólnodostępna.
    Milion sprzedanych we Francji egzemplarzy -
    również dlatego ta lektura mi się marzy.
    Fabuła wydaje się być wprost idealna,
    historia bohaterów musi być realna!
    Wszyscy oglądali tylko film słynny,
    a ja chciałabym przełamać zwyczaj rodzinny.
    Dla mnie książka to od lat podstawa
    wszak z nią jest najlepsza zabawa!
    ,,Delikatność” szczerze mnie intryguje,
    a okładka wprost niezwykle fascynuje.
    Spędziłabym czas wolny na stronach tej lektury,
    zabrałabym ze sobą na pobliskie łono natury.
    Wśród śpiewów ptaków i żab kumkania,
    tak by mi miło upłynął poranek od zaczytania.

    Obserwuję jako Alicja P. , email: alkatraz007@o2.pl
    i dodałam baner na bloga: http://alicjamagdalena.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zw wszystkich dostępnych ebooków na tej stronie najbardziej chciałabym przeczytać Radość dla początkujących. Dlaczego? Bo mówi o przyjaźni, a wiadomo, że ta jest czasami cenniejsza niż cokolwiek innego, bo prawdziwy przyjaciel jest na dobre i złe. Wydaję mi się też, że książka mówi o pokonywaniu barier - stawianych przez los, innych ludzi a nawet nas samych. Z pozoru wydaje się lekką pozycją na letnie dni, ale mam wrażenie, że może dać "motywującego kopa". I ma ładną okładkę ;))

    Nick: Irena Bujak
    Mail: bujaczekowna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdy ma się ulubionego pisarza to ze zniecierpliwieniem sięga się po jego nowe pozycje. Toteż nic dziwnego, że marzy mi się przeczytanie książki Erica-Emmanuela Schmitta. "Napój miłosny" to krótki dramat, lecz jeśli spojrzeć na poprzednie dzieła Schmitta to długość nie świadczy o jakości, bo pisarz świetnie radzi sobie zarówno z niedługimi dramatami jak i z obszernymi powieściami. Jestem ciekawa czy także w tej lekturze dojrzę typowy dla autora kunszt pisania, a także czy tematyka miłosna rzeczywiście zostanie tu pokazana z punktu widzenia psychologicznego. Bo chyba właśnie to najbardziej mnie interesuje - w końcu oklepane historie miłosne już nikogo nie zaskakują, natomiast naukowy punkt widzenia może przynieść czytelnikowi nowych wrażeń.

    e-mail: aleksandra.g17@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę powodzenia uczestnikom :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy