sobota, 30 października 2010

Stosik 04/2010



Uwielbiam, gdy na mojej półce pojawiają się coraz to nowsze nabytki. Bardzo lubię patrzeć na ustawione równo książki i po kolei się w nich zagłębiać. Niestety u mnie w pokoju powoli zaczyna brakować już miejsca i do pokoju rodziców sukcesywnie wstawiany będzie nowy regał, który mam nadzieję, że zaspokoi moje literackie potrzeby. I tak w dniu dzisiejszym od góry prezentuję Wam:

1. Jacek Skowroński - "Mucha"
2. Magdalena Kordel - "Sezon na cuda"
3. Tosca Lee - "Diabeł.
Autobiografia"
4. Krzysztof T. Dądrowski "Anima Vilis"
5. Katarzyna Enerlich - "Kwiat Diabelskiej Góry"
6. Jolanta Kwiatkowska - "Kod emocji"


Dodatkowo bardzo się cieszę, ponieważ w ostatnich dniach do moich zbiorów dołączyła także fantastyczna powieść Agnieszki Lingas-Łoniewskiej pt.: "Szósty". Lektura została już przeze mnie zrecenzowana i myślę, że więcej na ten temat mówić nie muszę. Jeszcze raz dziękuję ;)

A na zakończenie dodaję zdjęcie mojej pociechy, która towarzyszy mi dzielnie w czytaniu lektur, a potem w pisaniu opinii na ich temat! Kochane przedstawiam Wam psa o imieniu Rambo. Proszę się nie śmiać, bo to nie ja wpadłam na tak genialny pomysł.




17 komentarzy:

  1. Czekam na recenzje 3 tytułów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem ciekawa "Muchy", oglądałam dziś w księgarni i opis na okładce mnie rozbawił:) Czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie kończę Muchę. Fajna książka:) Reckę powinienem jutro sklecić:)

    Ciekawym dwóch tytułów z Initium, czekam na recki:)

    Rambo to pewnie z uwagi na temperament?;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rambo pasuje do niego jak ulał ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. On to raczej taki pies zaczepno-obronny i przy tym niezwykle głośny (ale tylko wtedy, gdy jego Panciu w domu jest). Jedyny plus to taki, ze nikogo do domu nie wpuści do póki się z nim człowiek nie przywita:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na 3 recenzje :) głównie na "Muchę "

    OdpowiedzUsuń
  7. Chociaż żaden tytuł nie jest mi zbyt dobrze znany, z niecierpliwością czekam na recenzje.

    Piesek słodziutki, a imię wcale nie takie złe. Sama miałam psa imieniem Kiler :)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. widzę, że postawiłaś na literaturę polską przede wszystkim ;) a pies jest cudny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie może nie podstawiłam, a zaciekawiły mnie te pozycję, chociaż też niektóre z egzemplarzy są tymi, które otrzymałam do napisania recenzji ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm a jaka to piosenka :D ?
    Tym razem nie znam żadnej książki w Twoim stosiku więc z miłą chęcią się z nimi zaznajomię w Twoich recenzjach :)
    Zachęcam również do przeczytania książki "Chata" , którą zrecenzowałam.
    atramentoweserce-inkheart

    OdpowiedzUsuń
  11. To ja czekam na recenzje dwóch tytułów, którymi jestem zainteresowana ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Tego "Diabła" bym Ci chętnie porwała.;) A Rambo fajniutki, z resztą, kto powiedział, że małe nie może być groźne?;)

    OdpowiedzUsuń
  13. "Anima Vilis" czytałam, ale w wykonaniu Marii Rodziewiczównej ;).
    Słodziak z tej Twojej pociechy :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Piesek bardzo fajny, a co do stosiku to znów nie słyszałam o tych książkach

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę tej książki z autografem ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepraszam, czy ta śpiąca chudzina, to nie ma za dobrze :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy