czwartek, 26 maja 2011

Stosik 14/2011

4Kilka dni temu zauważyłam, że sesja zbliża się do mnie wielkimi krokami. Indeks już wczoraj wypełniłam według karty egzaminacyjnej i jak zwykle okazało się, że US nie byłby sobą, gdyby nie zrobił jakiekolwiek błędu. Tak, czy inaczej już nie długo czekają mnie wieczory pełne nauki. Na całe szczęście władze uczelniane rozwiązały kwestię specjalizacji i od października rozpocznę kształcenie w kierunku: Logopedia z Terapią Pedagogiczną i Glottodydaktyką. Jak będzie, to okaże się już nie długo. Tymczasem postanowiłam sprawić sobie kilka książek, które będę mi umilać czas w przerwie od siedzenia na akademickimi woluminami. Część z nich została już przeczytana (tytuły na czerwono), a część pozostawię sobie na okres wakacyjny.

1. "Córka burzy" Richelle Mead
2. "Błękitna miłość" S.C. Ransom
3. "Miłość przez małe m" F. Miralles
4. "Syrena" T. Rayburn
5. "Czerwone gardło" Jo Nesbo
6. "Trzeci klucz" Jo Nesbo
7. "Jutro" J. Marsden


8. "Linia życia" J. Picoult
9. "Jesienna miłość" N. Sparks
10. "Na zakręcie" N. Sparks
11. "Radleyowie" M. Haig
12. "Jeden dzień" D. Nicholls
13. "Sekretny język kwiatów" V. Diffenbaugh
14. "Czysta jak łza" Charlaine Harris
15. "Pamiętniki Wampirów.Północ" L.J. Smith


Całość prezentuje się w sposób następujący:


Trochę się tego zebrało, jednak w najbliższych dniach nie spodziewam się już żadnych większych przesyłek. Wyjątek stanowią książki z różnego rodzaju wymian, które zaprezentuję w stosie zbiorowym ;) Wyniku urodzinowego konkursu Majówki pojawią się najprawdopodobniej jutro ;)

30 komentarzy:

  1. kocham uniwersytet szczeciński, nigdy nie jest tak jak być powinno ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. piękności :) zazdroszczę - szczególnie tego drugiego :) same cuda!

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał, ile książek! Córka burzy i Trzeci klucz wyglądają ciekawie. jesienna miłość jest wspaniała (na jej podstawie nakręcili Szkołę uczuć, polecam i film i książkę równie gorąco)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny stos!! Oj z przyjemnością podebrałabym Ci większość książek. Trzymam kciuki za sesję. Mam podobnie i im bliżej czerwca, tym gorzej:(
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatni stos wykradnę :P:P:P

    OdpowiedzUsuń
  6. "kilka" ? widze kilkanaście, a to już nie stosik a stos! ;)
    rozłożyłam go na części pierwsze i chętnie przechwyciłabym kilka(naście) tytułów ;)
    I muszę sprawdzić, które masz części Nesbo, będę się sugerować recenzjami :)
    Powodzenia w sesji!

    Kinga z takie tam... (nie mogę zalogować się na bloggera wrrrr)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tych stosów mam tylko "Jutro" i "Linie życia" :)

    Reszty zazdroszczę,jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ahh zazdroszczę Nesbo :)
    "Na zakręcie" Sparksa czytałam, takie sobie.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też zazdroszczę, zwłaszcza że większości tych książek jeszcze nie czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki super stosik !
    U mnie też już sesja, a index już wypisany.
    Błękitna Miłość jeszcze do przeczytania u mnie, ale dzielnie czeka na półce. Jak już wiesz Syrenę mam już za sobą, a za to czytam Córkę Burzy :D
    Zazdroszczę Sekretnego Języka Kwiatów ;)
    Pozdrawiam i powodzenia w sesji !
    Będę trzymać kciuki !

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na recenzję Sekretnego języka kwiatów, bo ta pozycja wydaje mi się bardzo interesująca. A i cały stos imponujący :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oho, stosik w moim guście ;) Zazdroszczę niejednej pozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. no, jak zwykle zniewalający stos. Z racji Twojej zbliżającej się sesji chciałam ci powiedzieć, że... trzymam kciuki. A co do specjalizacji to... z doświadczenia ci powiem że wiele się nie zmienia :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Leno, świetną specjalizację sobie wybrałaś :-)
    A tych przerywników, które będziesz czytać pomiędzy akademickimi woluminami, to trochę jest... Jak już zaczniesz Sparksa czy Picoult, to jest szansa, że je rzucisz na rzecz akademickich skarbnic wiedzy?

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi się marzy syrena!!
    Piękny stosik, do mnie też sesja już niebezpiecznie się przybliża:(

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę Nesbo, jestem ogromnie ciekawa Mead i Harris i trzymam kciuki za szybką i bezproblemową sesję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Do mnie sesja już dotarła.:) Świetny stosik. Zazdroszczę i życzę przyjemnej lektury. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie podkradłabym Ci parę pozycji ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przyjemnej lektury i szczęśliwie zdanej sesji!
    Ja niestety zaczynam już od jutra i czasu na czytanie jest jak na lekarstwo:(

    OdpowiedzUsuń
  20. Dużo motywacji do nauki życzę.
    Ja właśnie zaczęłam swoje najdłuższe wakacje i mam zamiar w pełni się nimi nacieszyć :)
    A stos cudny, ja niestety takich nie potrafię się dorobić :(

    OdpowiedzUsuń
  21. cudne stosisko :) podkradłabym to i owo :P

    więc ty lepiej w nocy uważaj pozamykaj szczelnie okna :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja studiowałem terapię pedagogiczną, logopedia i nie były osobnymi kierunkami, a teraz coraz więcej szkół skłania się do łączenia, co raczej nie wpływa pozytywnie na efekt końcowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne! Zazdroszczę Spraksa!

    OdpowiedzUsuń
  24. Stos piękny, szczególnie Jo Nesbo :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny stosik ;) Sparks i Mead. No, no... Coś dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny stos!
    Na prawdę muszę się wziąć za tego Sparksa, bo jeszcze nie czytałam, a większość osób chwali. [http://w-krainie-andersena.blog.onet.pl/]

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakie cudne stosy. Fantastyka <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Stos boski ! Masz mnóstwo książek, których nie posiadam, a bardzo chcę przeczytać. Zazdroszczę ;D

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy