wtorek, 1 listopada 2011

15. Targi Książki w Krakowie part 2

O tym, że wybieram się na Targi Książki wie już każdy. Nie wszyscy jednak mogą być świadomi tego, że Claudette i Kaś stanęły na wysokości zadania i postanowiły zorganizować spotkanie bloggerów. Dlatego właśnie chciałabym Was zaprosić 5 listopada b.r. o godzinie 16:30 do  kawiarni TriBeCa Coffee  przy Rynku Głównym 27.


W razie jakichkolwiek pytań możecie pisać bezpośrednio do organizator przedsięwzięcia, które na pewno udzielą Wam na nie odpowiedzi.
Pozdrawiam Lena!

10 komentarzy:

  1. ZAPRASZAMY GORĄCO:) na gorącą kawę i gorące dyskusje o książkach i nie tylko- tak myślę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli będę gdzieś w pobliżu to z miłą chęcią wpadnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. @Bujaczku - jestem pewna, że któregoś razu i ty z nami wyruszysz na podbój Targów Książki i osobiście tego dopilnuje.

    Gabrielle - zapraszamy serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ech, świetna sprawa - takie spotkanie połączone z Targami Książki... póki co jednak, poza moim zasięgiem:(
    Życzę zatem przyjemnego i owocnego spotkania:)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. będę musiała to z dziewczynami omówić... my trzy (ja, Kaś z "Taki jest świat" i Aga (Agnes Scorpio) jedziemy do Krakowa wraz z koleżankami...

    OdpowiedzUsuń
  6. No i coraz bardziej żałuję, że mnie tam nie będzie ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. ech... kurczę... hm... okazało się, że mam wolny weekend od pracy, więc jest duże prawdopodobieństwo, że się wybiorę ba targi, w sumie wiele zależy od tego czy moja koleżanka dostanie pozwolenie na wyjazd :) może nawet uda nam się zobaczyć na którymś ze spotkań autorskich, co do spotkania to ja nie wiem czy mi się uda bo jak pisałam wyżej będę z koleżanką i nie wiem jak by ona się to zapatrywała...

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy