piątek, 4 listopada 2011

No i jadę sobie...

Nadeszła upragniona chwila, w trakcie której pożegnam się z Wami na 3 długie dni. Za niecałe 4 godziny wyruszam w niezapomnianą podróż! O 10 planowo będę w Krakowie i czym prędzej ruszam na podbój wszystkiego co znajdzie się na linii mych bystrych (i ponoć zabójczych) ślepi. W torbę zostało spakowanych 6 książek i mam nadzieję, że te 6 spotkań uda mi się odbyć jak najbardziej pomyślnie, a dodatkowo będę uczestniczyła jeszcze w przynajmniej dwóch na których mi zależy.


Jeśli ktoś chciałby się spotkać wcześniej (lub później) niż na zlocie Bloggerów, to proszony jest o kontakt mailowy: aa.swierczek@gmail.com. Z miłą chęcią podam numer kontaktowy. Proszę jednak pamiętać, że najpóźniej o 21.40 wychodzę z domu i udaję się w kierunku PKP w Stargardzie Szczecińskim. Do zobaczenia! 

13 komentarzy:

  1. Miłego spotkania. Strasznie żałuję, że mnie tam nie będzie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego pobytu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łaaa, czekam na prywatne relacje po powrocie! Chętnie zabrałabym się razem z Tobą, ale niestety. Miłej podróży! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ wam fajnie! Także czekam na relacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przypominam! Że czekam w pociągu!

    OdpowiedzUsuń
  6. No to do zobaczenia... gdzieś tam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę, że nie mogę być. Miłego spotkania. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety moja rodzicielka nie zgodziła się na wyjazd do Warszawy ;/
    Ale Tobie życzę miłej wycieczki i wielkich wrażeń :)
    Pozdrawiam serdecznie, Klaudia.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy