czwartek, 3 listopada 2011

Stosik 26 / 2011

Jesień jest okresem wyjątkowo obfitym i w związku z tym postanowiłam przedstawić Wam zdobycze minionego tygodnia. Być może nie ma ich zbyt wiele, jednak z całą pewnością są wśród nich książki, na które oczekiwałam z wielkim utęsknieniem:


1. "Spadek" I.D. Bujak
2. 'Rzeka zimna" Magdalena Kawka
3. "Cała nowa ja" Shari Low
4. "Biała jak mleko, czerwona jak krew" Alessandro D'Avenia
5. "Miłość buja nad Szkocją" Alexander McCall Smith
6. "Niestety wszyscy się znamy" Smoleń i Kłys


Wieczorem postaram się dodać recenzję książki "Światła września" Carlosa Ruiza Zafona. Nie jestem pewna na ile mi to wyjdzie, ponieważ dzisiejszego wieczoru planuje pakowanie wszystkiego co będzie mi potrzebne podczas wyjazdu do Krakowa. W dalszym ciągu nie mogę uwierzyć, że to już jutro!!! Jeszcze kilkanaście godzin i spotkam się z takimi osobistościami, jak Anek7, Kinga, Soulmate, Isabelle, Sil, Kaś, Claudette, Engą i wszystkimi innymi, których tutaj nie wymieniłam. Przez wyruszeniem na PKP postaram się jeszcze sklecić post pożegnalny i być może wkleję nawet stos książek, które planuje ze sobą zabrać. Co prawda nie ma ich zbyt wiele ale i tak jestem z tego bardzo zadowolona. Pozdrawiam Lena!

29 komentarzy:

  1. Gratuluję stosika i życzę udanego spotkania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie Ci zazdroszczę tego wyjazdu i możliwości poznania tych osób. Może kiedyś i ja się z Wami zobaczę.
    A w stosiku same fajne książki.
    Zapraszam do mnie
    http://czytamsobie-jasmina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawi mnie pozycja "Biała jak mleko,czerwona jak krew";D
    Ale ogółem bardzo przyjemny stosik;) Miłego czytania!;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa Twoich odczuć po lekturze "Rzeki zimna". Zazdroszczę głownie "Białej jak mleko...", no i spotkania w Krakowie! Życzę niesamowitych i niezapomnianych wrażeń!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny stosik ;) Życzę miłego pobytu i czekam na relację z Krakowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę Cała nowa Ja;) Polecam Spadek, świetna książka.

    Kochana pamiętasz o Powrocie do Poziomki? ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny stosik, dwie książki z tej wieżyczki czytałam i bardzo je sobie cenię, a na Spadek mam wielką ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam tylko Spadek i raczej mi się nie podobał. Stosik ładny, życz miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny stos! Przy książce pana Smolenia masz mały błąd, tytuł brzmi "Niestety wszyscy się znamy", a nie "nie wszyscy się znamy" :) Zazdroszczę Spadku i właśnie wspomnianej książki pana Smolenia.

    OdpowiedzUsuń
  10. "Biała jak mleko, czerwona jak krew" - wspaniała pozycja.

    OdpowiedzUsuń
  11. Książka Smolenia to chyba "Niestety wszyscy się znamy"... literówka się wtargnęła :)
    "Biała jak mleko..." to niewątpliwie mój numer jeden, szalenie chcę zdobyć tę książkę! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Dwie pierwsze czytałem. Udanych lektur i szalonego spotkania w Krakowie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Stosik imponujący i życzę miłego wyjazdu! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Strasznie zazdroszczę stosiku, a przede wszystkim wyjazdu do Krakowa. Ja też chcę!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny stosik :D

    Z "Biała jak mleko, czerwona jak krew" już się zapoznałam. Natomiast zazdroszczę Ci "Spadku" i "Nie wszyscy się znamy" :D

    OdpowiedzUsuń
  16. @Bujaczku - oczywiście pamiętam o zakupie dla Ciebie książki ;) Mam nadzieję, że nic nie stanie mi na drodze ku temu.

    @Domi - oczywiście jest tak jak mówisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny stos !
    Udanego wyjazdu :)

    Miłego ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję stosiku! Życzę miłej lektury i czekam na recenzje ;) Pozdrawiam,
    Pati

    OdpowiedzUsuń
  19. wzruszyłam się :) Do mnie jutro zlatuje się pół światu... hehe a w sobotę na Kraków... hm, nic nie przygotowane, hmmm

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny stosik! Życzę Ci bezpiecznej drogi i udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny stos:)
    Czekam z niecierpliwością na recenzję Zafona. Udanego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  22. Z tej całej serii chyba największą ochotę mam na Spadek
    PS. Zapraszam do siebie na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej Hej
    Stosi wcale nie taki mały, a ile daje radości? :)
    Ja też myślami juz jestem na Targach.. :) Fajnie, cieszę się :) Spotkanie spotkaniem, ale myślę, że i na Targach nieraz na siebie wpadniemy :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Baw się dobrze w Krakowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. "Spadek" wyhaczyłam ostatnio w bibliotece, czeka na swoją kolej do przeczytania :).
    Udanego wyjazdu życzę!

    OdpowiedzUsuń
  26. Stos może i mały, ale ogromnie ciekawy! Życzę miłego czytania i oczywiście dobrej zabawy w Krakowie - ja na targach pojawię się w sobotę :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne zdobycze. Najbardziej chciałabym przeczytać "Spadek". Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy