niedziela, 18 września 2011

Stosik 22 + kilka spraw organizacyjnych

Co prawda ostatni stosik dodałam kilka dni temu, jednak nie mogłam się powstrzymać i do mojej kolekcji musiały dołączyć dwie serie, na które poluję już od ładnych kilku miesięcy. W końcu moje marzenia się spełniły i na kilkadziesiąt godzin przed egzaminem poprawkowym z Teoretycznych Podstaw Wychowania na moją półkę trafiły zarówno tytuł planowane, jak i te ponad programowe, które są wynikiem wymiany na portalu LC:


(stosik lewy)
1. "Nazwanie bestii" Mike Carey
2. "Upadli" Lauren Kate
3. "Udręka" Lauren Kate
4. "Namiętność" Lauren Kate
5. "Miasto kości" Cassandra Clare
6. "Miasto popiołów" Cassandra Clare
7. "Miasto szkła" Cassandra Clare
8. "Mechaniczny anioł" Cassandra Clare
9. "Miasto upadłych aniołów" Cassandra Clare
10. "Podróże. Pieśń czasu" Ian R. MacLeod

(stosik prawy)
11. "Mordercy" Łukasz Śmigiel
12. "Przybysz" Hilary Norman
13. "Ostatni raz" Hilary Norman
14. "W sieci kłamstw" Hilary Norman
16. "Miasto złodziei" Chuck Hogan
17. "Ostatni list od kochanka" Jojo Moyes
18. "Niebanalna więź" Sarah Waters
19. "Jutro 3" John Marsden
20. "Pisarz, którzy nienawidził kobiet" John Leake

Obawiam się, że mocno przesadziłam ale nic już na to nie poradzę ;) Uwielbiam książki i chyba nigdy się to nie zmieni. Korzystając z okładki chciałabym Was serdecznie zaprosić do zakładki "Wymienię/Sprzedam". To właśnie tam znajduje się szczegółowy wykaz powieści, które poszukują nowego domu. Być może znajdziecie coś dla siebie. 

***

Korzystając z okazji chciałabym Wam przypomnieć o wymianie, którą organizuje wspólnie z Sabinką. Zostały ostatnie zgłoszeniowe dni i już 20.09 nastąpi wielkie losowanie. Jeśli są na tej sali osoby, które chciałyby wziąć udział w zabawie, a nie wysłały nam jeszcze swojego zgłoszenia, to serdecznie zapraszam Was do zapoznania się z regulaminem, który znajdziecie:


***

Wszystkich chętnych zapraszam do wzięcia udziału w konkursie, który organizuje przy współpracy z Wydawnictwem Otwartym. Wystarczy napisać krótką wypowiedź na wskazany przeze mnie temat. Do wygrania jest zestaw dwóch książek p. Ewy Stec z serii "Klub Matek Swatek:


Klikając na obrazek przejdziecie do postu, w którym opublikowane zostały zasady owej zabawy. Na Wasze zgłoszenia oczekuję do końca miesiąca. Mam nadzieję, że wykażecie się kreatywnością ;) Tymczasem życzę Wam miłego wieczoru. Wracam do nauki ;)

33 komentarze:

  1. Stosik po lewej świetny. ;) Nie mogę się doczekać aż "Podróże. Pieśń czasu" trafią i na moją półkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. O jaaa *.* Ale piękne stosy.
    Nie chcę być wścipska czy coś, ale nurtuje mnie pytanie czy lewy stosik może pochodzi od Wyd. Mag? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko Bosko co za stos! Ucz się, ucz nauka to potęgi klucz! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ekhm, myślę że powinnaś pomyśleć nad słowotwórstwem i wymyślić jakieś "zdrobnienie" dla tego co pokazałaś na fotce... stosik, phi :P

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszczę lewego stosu (a właściwie połowy której nie mam )zekam na ich recenzje i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Imponujący stosik, robi wrażenie i to niemałe :-)
    Również życzę miłego wieczoru. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lewy stosik jest obiektem mojej zazdrości jak nic :)Ukradłabym z chęcią co nieco ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cóż za stosiska! Gdzie Ty to wszystko trzymasz? :) Zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Interesujące stosy ciekawej literatury :) Życzę dużo czasu na czytanie

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaszalałaś, nie ma co;)
    Ja czekam na swoją przesyłkę z kumiko, więc pewnie niedługo i u mnie zawita stosik:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam Upadli i Udrękę, Serie DA też czytałam oprócz czwartej części, która ceka już na swoją kolej ;)
    Piękne stosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. "Nazwanie bestii" i "Przybysz" czekają także w mojej kolejce, za to "Niebanalną więź" czytałam i ciekawa jestem Twojej opinii. Stos ogromniasty, życzę więc mnóstwo czasu i wspaniałej lektury:)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny stosik :)
    Najchętniej podkradłabym Ci lewy stosik xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Aaaaa, Dary Anioła i Upadli!!! Super zbiór ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Te "Miasta (...)" muszę w końcu nadrobić. Czytałam cześć pierwsza, ale szczerze mówiąc prawie nic już nie pamiętam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hoho! Jakie piękne stosy widzą moje oczy! Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  17. No, no, no. Poszalałaś. Nie ma co. Ale to pewnie na szczęście na ten egzamin. Gratuluję Ci "Pisarza". Na pewno się nie zawiedziesz. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Praktycznie wszystkie tytuły jakie chciałabym przeczytać. No zazdroszczę stosiku:). Nie mogę się doczekać wymianki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne! Kilka pozycji bym ci zabrała :}

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj, ukradłabym książki pani Clare ;) Stosiki imponujące. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Trzymam kciuki za egzamin. Stosik super!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny stos:) Powiedzenia na egzaminie. Sama mam poprawkowy z Historii architektury i sztuki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. gratuluje nowości i życzę powodzenia na egzaminie!

    OdpowiedzUsuń
  24. To nie stosik, ale stosisko. ;) Widzę tu parę naprawdę ciekawych pozycji. :)) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  25. Dużo ciekawych pozycji tu widzę ;) Już teraz czekam na recenzje i miłej lektury życzę!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow ! Wszyscy Upali i Nocni Łowcy w komplecie !
    Gratuluję stosiku !!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Większość książek z lewego stosiku posiadam, natomiast prawe stosidło jest mi zupełnie obce, co nie oznacza, że mniej interesujące ;) Moim zdaniem nie przesadziłaś - ja mam tak samo, bo jak wytłumaczyć, że cały czas kupuję jakieś nowe książki, mimo że na mojej półce stoi z 20(jak i nie więcej) nieprzeczytanych ? ;P No cóż, mam słaby charakter, jeśli chodzi o książki, a potem się dziwię, gdzie zniknęły moje pieniądze ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Lena no to nieźle zaszalałaś :). Imponujący stos :).

    OdpowiedzUsuń
  29. widzę, że książka ode mnie dotarła, cieszę się i pozdrawiam:) ja zastałam awizo w skrzynce więc to pewnie książka od Ciebie, po którą zaraz podreptam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Stosisko wielkie, uwielbiam takie widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ładny stosik :D Miłego czytania :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję nowych nabytków i życzę powodzenia na egzaminie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Tak, zdecydowanie mocno przesadziłaś, ale naprawdę, nie musisz sobie robić z tego powodu wyrzutów, stosy wyglądają imponująco! :)
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy