niedziela, 10 czerwca 2012

Stosik 09/2012

Byłam bardzo zdziwiona, gdy okazało się, że w niedzielnym stosiku będę mogła zaprezentować aż 8 na 9 książek, które zostały napisane przez naszych rodzimych autorów. Podczas ujawniania kolejnej sterty będzie ich już znacznie mniej, gwarantuję jednak, że spotkanie to okaże się równie intrygujące.



 Myślę, że nie ma potrzeby by podpisywać stosik. Po powiększeniu zdjęcia, wszystkie tytuły będą dobrze widoczne. Już bez tego można zauważyć, że tym razem przeważa twórczość Katarzyny Enerlich, z której powieściami, chciałam zapoznać się już od jakiegoś czasu. Na zdjęciu widzimy również "W zapomnieniu" Agnieszki Lingas-Łoniewskiej, które zostało już przeze mnie przeczytane i zrecenzowane. Fanki tej autorki zachęcam do sięgnięcia po ten utwór. Na deser zostało mi się pochwalić najnowszą książką Katarzyny Michalak, o której marzyłam od wielu tygodni. Bardzo polubiłam jej książki i nie mogę doczekać się chwili, w której przyjdzie mi się z nią zapoznać. Mam  nadzieję, że nastąpi to już jutro. Czekam tylko aż egzemplarz "Nadziei" trafi do Irenki (Bujaczka), z którą umówiłyśmy się na wspólne czytanie tej powieści. "Smutna decyzja braci Grossbart" to miła niespodziewajka od wydawnictwa MAG. Co prawda, stosunkowo rzadko sięgam po tego typy pozycje, ta jednak strasznie mnie zainteresowała. Zobaczymy jak wypadnie nasze wspólne spotkanie.

27 komentarzy:

  1. Zazdroszczę "Nadziei", chyba będę musiała kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo
    Za mną książki pani Enerlich też od jakiegoś czasu chodzą. Zaplanowałam na ten miesiąc :) Ale nie umiem się zdecydować, którą powinnam sięgnąć jako pierwszą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm... Ja może niekoniecznie stosiku zazdroszczę, ale to bardzo ciekawa prezentacje i mam nadzieję, ze spędzisz z nimi miło czas ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę stosiku, a najbardziej "Smutnej historii..." na którą poluję ;)
    Miłego czytania życzę!
    Jeśli zechcesz do mnie wpaść to zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny stosik, miłego czytania.)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziś właśnie skończyłam czytać "Nadzieję".... brak słów... zabraknie mi skali w ocenie tej książki... i sprawi kłopot napisanie recenzji, by oddać wszystko to, co się czuje podczas czytania... a przynajmniej co ja czułam.
    Wiem, wiem, tylko aby zaostrzam Twój apetyt, a Ty biedna musisz czekać ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest ciężko.. Kilkukrotnie brałam je w swoje łapki i w ostatniej chwili odkładałam na półkę ;) Ale czego się nie robi dla mojej Kochanej Paskudy :)

      Usuń
  7. No to życzę miłego czytania - cudny stosik:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Och, widzę, że i u Ciebie bracia Grossbart! Super, też jestem strasznie ciekawa tej książki i cieszy mnie, że będziemy mogły porównać nasze wrażenia:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Też od dłuższego czasu zamierzam zabrać się za książki Enerlich, nawet jedna jej mam.

    Co do "Nadziei" dziękuję, że na mnie czekasz. Już nawet koleżance mówiłam, że ww wtorek wchodzimy ostatnie na egzamin cobym mogła się jeszcze poduczyć bo prędzej nie będę miała jak gdyż będę zajęta czym innym ;)

    O "W zapomnieniu" wiesz co myślę więc co się będę powtarzać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to widzę, że będzie to kolejna książka, którą przeczytamy współnie.

      Nie no... Mogłyście wejść pierwsze, a zaczęłybyśmy czytać we wtorek :) Powiedz lepiej, że przed wakacjami chciałyście sobie dłużej poplotkować :P


      A wiem co myślisz ;)

      Usuń
    2. Taaa... Trochę już tych książek się nam uzbierało ;) Będzie ciekawie ;) Ale po "Nadziei" bierzemy się za IŚ! :D

      Nie no zaczniemy jutro ;p wtorkowe egzaminy to bułka z masłem :D a koleżanka mieszka blisko mnie więc w wakacje i tak będziemy się widzieć :P

      Usuń
    3. No trochę się ich uzbierało :) Zobaczymy jak nam to pójdzie w praniu :P

      Też bym tak mówiła, gdybym bardzo chciała coś przeczytać. No ale to już wtedy nie to samo.

      Usuń
    4. Fajnie by było jak chociaż część się uda ;)

      Ale co tak mówiła i co już to nie to samo? ;P

      Usuń
    5. No jakbym chciała przeczytać jakąś książkę, a musiałabym się uczyć, to też stwierdziłabym, że to PIKUŚ! No gadanie z koleżanką w wakacje;p

      Usuń
    6. Ale te akurat na prawdę są łatwe :P


      A gadanie z J. zawsze jest pasjonujące, nawet n zajęciach czy na wiosce :D

      Usuń
  10. Miłego czytania. Ale zazdroszczę ,,Nadziei"!

    OdpowiedzUsuń
  11. Stosik rewelacyjny! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. zapraszam do mnie, organizuję rozdanie z bransoletką (damską) :)
    było by mi miło, jak byś wspomniała o tym na swoim blogu. z góry dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam oko na kilka pozycji. :) Życzę miłej lektury i czekam na recenzje. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ach tylko pozazdrościć. miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z twórczością Katarzyny Enerlich jeszcze nie miałam kontaktu, może czas po coś sięgnąć :)

    P. Katarzyny Michalak, jak do tej pory, tylko jedną książkę przeczytałam i również bardzo mi przypadła do gustu. Teraz czatuję na kolejne książki, tylko jakoś ciągle wypożyczone są.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny stosik. Z chęcią podebrałabym kilka pozycji. Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę ostatniego kryminału. Bardzo chciałabym przeczytać coś autorstwa pani Agnieszki Lingas-Łosieckiej. :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy