piątek, 12 kwietnia 2013

Stosik 10/2013 - Irena mistrzynią terroru!!!

Dzisiejszy post rozpocznę wołaniem o pomoc! Wiedziałam, że z Irenki jest strasznie maruda i rzadko kiedy okazuje swe miłosierdzie drugiemu człowiekowi, jednak dzisiaj przebiła samą siebie. Stwierdziła, że nie ma żadnego argumentu, który przemówiłby na moją korzyść i poniekąd siłą zostałam zmuszona do opublikowania tego stosiku. Znając życie będzie oponować i stwierdzi, że ona również poszła mi na rękę i łaskawie zabrała się za tworzenie swojej notki. Nie miałam więc innego wyjścia i czym prędzej zabrałam się do pracy. Inaczej musiałabym zawiesić bloga, ponieważ nie byłabym w stanie kontynuować jego prowadzenia. Musicie bowiem wiedzieć, że spotkanie z rozzłoszczoną Ireną jest o wiele gorsze, niż stado rozszalałych bestii.


1. "Zamieć śnieżna i woń migdałów" Camilla Lackberg
2. "Szkoła żon" Magdalena Witkiewicz [recenzja]
3. "Utracona córka" Lucy Ferriss [recenzja]
4. "Tańcząc na rozbitym szkle" Ka Hancock [recenzja]
5. "Sekretne życie CeeCee Wilkes [recenzja]
6. "Requiem" Lauren Oliver
7. "Żona_22" Melanie Gideon
8. "Punkt Borkmana" Hakan Nesser
9. "Powrót" Hakan Nesser
10. "Wody wielkie" Arne Dahl


Muszę przyznać, że zdobycie tych powyższych pozycji jest dla mnie sporym sukcesem i cieszę się, że dane mi będzie się z nimi zapoznać w najbliższym czasie. Nie będę ukrywać, że najbardziej intryguje mnie kryminał stworzony przez Arne Dahla, który stanowi V tom lubionej przeze mnie "Drużyny A". Jestem strasznie ciekawa, czy Czarnej Owcy uda się wydać u siebie poprzednie części tego cyklu, ponieważ do tej pory możemy je poznać dzięki wydawnictwu Muza. Nie mogę się również doczekać spotkania z powieścią "Żona_22", która na wielu blogach zdobywa naprawdę wysokie noty i choć nie należy ona do literatury wybitnej, wierzę w potencjał jej autorki. Tymczasem wracam do czytania. Przede mną rozwikłanie zagadki, którą wymyśliła dla swoich czytelników Camilla Lackberg. Póki co jestem naprawdę zadowolona, więc mam nadzieję, że pozostanie tak do samego końca. Więcej na temat tej pozycji literackiej już jutro!!!

Znaleźliście w tym stosiku coś dla siebie?
Jak wyglądają Wasze czytelnicze plany na najbliższe dni?

20 komentarzy:


  1. Same cudeńka!!
    "Szkoła żon" niedługo do mnie dotrze:)
    "Utracona córka", "Sekretne życie CeeCee Wilkes, "Requiem" te książeczki mam, ale jeszcze nie czytałam.
    "Tańcząc na rozbitym szkle" jest ostatnią pozycją jaką czytałam i zrecenzowałam:)
    "Żona_22" porwałabym z Twojego stosiku!!
    Przyjemnego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Mam nadzieję, że uda mi się je przeczytać w najbliższym czasie. Apetyt na czytanie jest, a i kolejne powieści są w drodze.

      Usuń

    2. Zastanawiałam się kim jest ta okrutna Irena terrorystka. Teraz już wiem!:) Zagadka wyjaśniła się:)

      Usuń
  2. Dobra, opanowałam trochę swój atak śmiechu (mama nadal się śmieje) i mogę coś napisać :D
    Nie mam zamiar niczemu zaprzeczać, ale ja tylko argumentowałam to tym, że jeśli mnie kochasz to wstawisz stos (jakoś o tym nie wspomniałaś:P).

    Stosik cudny, książek z Prószka nie zazdroszczę, bo będę miała, no i czytałam, lub będę na dniach je czytać. Za to z Otwarte strasznie Ci zazdroszczę, szczególnie Requiem! Witkiewicz mam już za sobą i z tego co wiem, mamy podobne odczucia ;) Po książki z CzO KIEDYŚ pewnie sięgnę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A z czego tu się śmiać? Toć byłam bardzo poważna, gdy to pisałam. Chyba powinnam poczuć się urażona!!! A czy to na jedno nie wychodzi?

      Usuń
  3. To Irenka potrafi się złościć??? ;-)

    Szkoła żon zaplanowana jest na ten weekend więc jej zazdrościć nie muszę. Ale "Żona_22" mnie intryguje :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stos podkradłabym praktycznie w całości !
    Zamieć śnieżna i woń migdałów bardzo mnie intryguje. Co prawda zimowych klimatów mam już dość na najbliższy rok, ale dla tej pozycji byłabym chyba w stanie zrobić wyjątek ;)
    Szkoła żon to pozycja, którą muszę przeczytać. Zwłaszcza po tym jak Pani Witkiewicz ostatnio zauroczyła mnie swoim innym tytule.
    O pozycjach Prószyńskiego nawet nie wspomnę. To wydawnictwo sprawia, że mój portfel pustoszeje w zastraszającym tempie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przede mną również Lackberg tyle, że "Latarnik" :)
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią przeczytałabym Requim <3

    OdpowiedzUsuń
  7. przygarnęłabym Nessera, bo czytałam już jego "Człowiek bez psa" i mi się podobał :)
    i Witkiewicz podkradłabym, ponieważ miałam już przyjemność czytać co nieco :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne nabytki, podebrałabym prawie wszystkiego, oprócz trzech na samym dole i "Zamieci śnieżnej i woni migdałów", bo już czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Książki pięknie się prezentują :) Czytałam jedynie "Żonę_22" i całkiem mi się podobała. Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach, "Requiem" i "Szkoła żon", ładnie :) Życzę przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest tu kilka książek, które chętnie bym Ci podkradła, tym bardziej, że żadnej nie czytałam :D
    Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  12. "Sekretne życie..." ma coś w sobie. Ale ja jak zwykle sugeruję się ładną czcionką, nie słuchać mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kryminały Nessera chętnie bym widział też u siebie. Bardzo efektowny stos :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na razie nic mnie nie przekonuje , ale może po Twoich recenzjach zmienię zdanie .

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny stos :) Miłej lektury

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy